همزمان با دهه فاطمیه در تربت حیدریه:

جشنواره شبیه یاس به کار خود پایان داد

ششمین جشنواره فرهنگی _ هنری شبیه یاس ویژه بانوان تربت‌حیدریه به کار خود پایان داد.

باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد- فهیمه فهیمی‌نیا  رئیس بسیج جامعه زنان تربت‌حیدریه گفت: جشنواره فرهنگی و هنری شبیه یاس ویژه دختران و بانوان تربت‌حیدریه  با همت بسیج جامعه زنان و ۱۲ اداره و نهاد تربت حیدریه برگزار و امروز نفرات برتر خود را نیز شناخت و به کار خود پایان داد.

وی گفت: فراخوان این جشنواره تیرماه امسال با محوریت سیره فرهنگ فاطمی و اهل بیت علیه السلام، عفاف و حجاب، سبک زندگی اسلامی ایرانی، مکتب حاج قاسم، امر به معروف و نهی از منکر، زندگی نامه و سیره زنان شهید و ایثارگر، تبیین گفتمان سازی الگوی سوم زن مسلمان ویژه بانوان از ۱۱ تا ۴۰ سال برگزار شد.

رئیس بسیج جامعه زنان تربت‌حیدریه گفت: در این جشنواره بیش از ۸۰۰ بانو در ۵ حوزه هنری سرود، مجری گری، گویندگی، استنداپ و تولیدات چند رسانه‌ای آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که از بین آن‌ها ۲۱ گروه سرود، ۹۸ نفر در حوزه مجری‌گری و گویندگی، ۱۰ نفر استنداپ و همچنین ۳۰۰ اثر در تولیدات چند رسانه‌ای در قالب‌های پوستر، پادکست و کیلیپ و نماهنگ به مرحله نهایی راه یافتند.

فهیمی نیا گفت: نفرات برتر هر حوزه هنری در جشنواره شبیه یاس استان که بهمن ماه برگزار می‌شود شرکت می‌کنند.

رئیس بسیج جامعه زنان تربت حیدریه گفت: هنر بهترین ابزار برای انتقال ارزش‌ها و مفاهیم انقلاب اسلامی است و یکی از اهداف این جشنواره انتقال این مفاهیم، فرهنگ و گفتمان‌سازی در مسایل فرهنگی و انقلابی است.

به گفته وی عرصه هنر و فرهنگ عرصه بسیار مهم، مبنایی و تاثیرگذار است که در همه حوزه‌ها نقش پایه‌ای ایفا می‌کند.

همچنین اختتامیه ششمین جشنواره فرهنگی هنری شبیه یاس ویژه دختران و بانوان تربت حیدریه در سالن شهید تندگویان شرکت نفت برگزار شد.

انتهای پیام/ا. غ.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.