وقتی زمان زایمان با سیل همراه شد

رئیس اورژانس جیرفت گفت: به علت وقوع سیل و شکستگی پل مادر بارداری به همت مردم و کارکنان اورژانس به بیمارستان رودبار منتقل شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ابراهیم محمدی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی جیرفت گفت: بعدازظهر روز ۱۳ دی ماه ۱۴۰۰ طی تماس تلفنی با مرکز ارتباطات جیرفت خبر از زایمان قریب الوقوع مادر باردار داده شد.

او افزود: بلافاصله یک دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس جاده‌ای زهکلوت به محل اعزام شد.

محمدی گفت: با توجه به بارندگی‌های چند روز اخیر و طغیان رودخانه‌های فصلی و شرایط نامساعد جوی و عدم امکان اعزام بالگرد در شرایط بارندگی کارکنان پایگاه جاده‌ای زهکلوت در چند مرحله با احتیاط لازم و با آمبولانس از آب عبور کرده، اما در نهایت به علت شکستگی پل امکان حرکت آمبولانس در آب نبود.

محمدی تصریح کرد: کارکنان با پای پیاده و با کمک مردم بیمار را به آنسوی رودخانه منتقل کرده و به کارکنان پایگاه اورژانس جاده‌ای چاه حسن تحویل دادند.

او افزود: کارکنان پایگاه چاه حسن بلافاصله بیمار را به بیمارستان سیدالشهدا رودبار منتقل کرده و به علت شرایط حاد نوزاد، مادر به صورت اورژانسی تحت عمل سزارین قرار گرفت.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی جیرفت گفت: بنا به شرایط جوی و طغیان رودخانه‌های فصلی این ماموریت قریب به دو ساعت طول کشیده و در پایان مادر و نوزاد در کمال صحت و سلامت در بیمارستان سیدالشهدا تحت مراقبت می‌باشند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار