برگزاری یادواره شهدای صنعت نفت گچساران

دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و یادواره ۳۱ شهید صنعت نفت گچساران برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، یادواره ۳۱ شهید والامقام صنعت نفت گچساران و گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در سالن اجتماعات آزادی نفت دوگنبدان برگزار شد.

کاهکش مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در این آئین با بیان اینکه این شرکت ۳۱ شهید تقدیم نظام و انقلاب کرد گفت: بیش از ۵۶ بار تاسیسات نفتی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران هدف حملات هوایی دشمن قرار گرفت.

او با بیان اینکه کارکنان و کارگران صنعت نفت در جبهه اقتصادی جنگیدند گفت: دشمن تلاش داشت که با قطع صادرات نفت اقتصاد کشور را فلج کند، اما کارگران صنعت نفت اجاره ندادند که حتی یک روز هم صادرات نفت قطع شود.

کاهکش گفت: بعد از جنگ هم که تحریم‌های ظالمانه آغاز شد متخصصان صنعت نفت با تلاش شبانه روزی زمینه خودکفایی کشور را فراهم کردند و الان صنعت نفت با دستان توانمند متخصصان داخلی می‌چرخد.

در این مراسم که میزبانی از شهید گمنام هم بود، سردار عبدالرضا مراد حاجتی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان هم با بیان اینکه حضرت امام (ره) فرمودند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند گفت: امام آمد و انقلابی را طراحی کردند که بزرگترین تئوریسینت های دنیا نمی‌توانستند چنین موضوعی را پیش بینی کنند.

او با اشاره با سالروز شهادت سردار سلیمانی گفت: شهید سلیمانی شخصیتی مردمی و ولایتمدار بود و امروز دنیا به این اصل واقف است که ایران اسلامی با داشتن بزرگ مردانی، چون حاج قاسم سلیمانی به اقتدار و عزت رسیده است.

حاجتی با بیان اینکه حاج قاسم فرزند بزرگ ایل لر و سرباز ولایت بودند، گفت: بدن پاک حاج قاسم برای صیانت از جایگاه و منصب ولایت درعراق تکه تکه شد، اما بازهم حواسمان باشد که مسیرمان را گم نکنیم و درهمه حال مطیع محض امر ولایت باشیم.

او با اشاره به اینکه دشمن می‌داند که موشک‌های ما چه ابهتی دارند گفت: امروز نظام سلطه با فتنه‌های مختلف به فکر براندازی انقلاب اسلامی است، اما کور خوانده اند چرا که قهرمانان ما کسانی هستند که معادلات دنیا را برهم زدند. 

در پایان این مراسم از خانواده های شهدای صنعت نفت تجلیل شد.

انتهای پيام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.