وضعیت سوخت زمستانه نیروگاه های خراسان رضوی مطلوب است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: نیروگاه‌های خراسان رضوی در تامین سوخت برای گذر از اوج مصرف در زمستان مشکلی ندارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد_ جواد خدایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: زمستان امسال شرایط مطلوبی را برای تامین سوخت نیروگاه‌ها داریم و مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط نیز اقدامات ارزشمندی در این زمینه انجام داده اند.

وی گفت: هم اینک احداث چند نیروگاه در خراسان رضوی در حال انجام است که باید ظرف یک سال آینده دستکم یک واحد نیروگاهی در استان به بهره برداری برسد و به منظور شتاب بخشی به روند ساخت این نیروگاه‌ها پیگیر تامین اعتبارات لازم هستیم.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: این استان در حوزه مدیریت انرژی انجام اقدامات پایدارتری را مدنظر دارد که یکی از آن‌ها توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر، بهینه سازی ظرفیت‌های موجود، افزایش ظرفیت تولید نیروگاه‌ها با بهره گیری از فناوری‌های جدید است.

خدایی گفت: نخستین نشست کمیته برق ذیل این ستاد با هدف وحدت بخشی به فعالیت‌های صنعت برق و پشتیبانی از این حوزه در استان برگزار شده که امید است برگزاری اینگونه نشست‌ها به همگرایی و هم افزایی جدی و اتخاذ تصمیم گیری‌های موثر منجر شود.

همچنین براساس آمار اعلام شده روزانه ۱۷ میلیون لیتر سوخت برای مصرف در نیروگاه‌های استان‌های خراسان مورد نیاز است که تاکنون تامین شده و روند تولید برق آن‌ها نیز مطلوب است.

انتهای پیام//س.ع

برچسب ها: نیروگاه ، سوخت ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.