محقق: ترور سردار سلیمانی خلاف همه معیارهای جهانی بود

رئیس حزب وحدت ملی افغانستان گفت: ترور شهید سلیمانی خلاف همه معیارهای جهانی انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان _ رئیس حزب وحدت ملی افغانستان در پیامی به مناسبت دومین سالروز شهادت سردار سلیمانی نوشت که ترور شهید سلیمانی خلاف همه معیارهای جهانی انجام شد.

محمد محقق گفت: قاسم سلیمانی برای مردم افغانستان در برابر افراطیت همکار بود. او سپر مطمئن در برابر تهاجم دشمنان اسلام و گروه ویرانگر داعش و افراطیت بود و خلاء نبودنش در جهان اسلام محسوس است.

سردار سپهبد حاج «قاسم سلیمانی»، «ابومهدی المهندس»، معاون سازمان بسیج مردمی عراق و تعدادی از همراهانشان بامداد جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ / ۱۳ جدی ۱۳۹۸ در حمله هوایی نیروهای آمریکایی نزدیک فرودگاه بغداد پایتخت عراق به شهادت رسیدند.

مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل برگزار شد.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۰:۲۴ ۱۳ دی ۱۴۰۰
بسم رب الشهداء والصدیقین :
ای سردار دلها ای صدیق شهید ای فرمانده محور مقاومت اسلامی در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص به جسمهای سوخته اربا اربایتان و دست قطع شده تان همچون سردار دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس ع قسم که انتقام بسیار بسیار بسیار سخت خار ذلیل نابود کننده ایی در انتظار آمریکایها و انگلیسیها و صهیونیستها و سعودیهای تروریست است که برای ترور شما خوبان با هم همدست شداند و نقشه مشترک کشیدند در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص و سر تا سر جهان و تا اخراج و نابودیشان در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص و پاکسازیشان از سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص امت بپاخواسته واحده رسول الله ص امت یکپارچه حزب الله در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص از پا نخواهند نشست و نماز شکرانه پیروزی و فتح بزرگ را در مسجد قدس شریف آزاد شده توسط رزمندگان سپاه قدست که متشکل از همه رزمندگان دلاور مردان مرد محور مقاومت اسلامی هستند خوانده خواهد شد تا دشمنان ایران اسلامی و دشمنان محور مقاومت اسلامی در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص بدانند منظور از انتقام سخت بزرگ چیست و چگونه خواهد بود . برای شادی ارواح مطهر و ملکوتی و بلندمرتبه جمیع صدیقین شهدا بفرستیم رحم الله من یقرا الفاتحه مع اخلاص و صلوات . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار