عضو دفتر سیاسی حماس:

شهید سلیمانی معتقد به پیروزی مقاومت و نابودی رژیم صهیونیستی بود

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در سالروز شهادت سپهبد قاسم سلیمانی تاکید کرد دفاع از فلسطین یکی از آرمان‌های شهید سلیمانی بوده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المرکز الفلسطینی الاعلام، «محمود الزهار» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت «سپهبد قاسم سلیمانی» تاکید کرد شهید حاج قاسم سلیمانی نقش بسزایی در حمایت از آرمان فلسطین و بیت المقدس داشت.

عضو دفتر سیاسی حماس اعلام کرد برای رسیدن به هدف شهید سلیمانی که معتقد به پیروزی مقاومت و نابودی رژیم صهیونیستی بود تلاش خواهند کرد و با او دوباره تجدید عهد خواهند کرد، زیرا نیرو و قدرتی که قلب‌های مردان مقاومت وجود دارد از سلاح اشغالگران قوی‌تر است.

پیش از این هم او تأکید کرده بود شهید سلیمانی مردی برای همه امت اسلامی بود که به وحدت و لزوم حمایت از همه امت اسلامی باور و ایمان داشت.

در همین راستا احمد المدلل یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز تأکید کرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی خسارت بزرگ برای مقاومت فلسطین بود، زیرا این آزادمرد در پیشرفت و ارتقای تجهیزات مقاومت فلسطین نقش بزرگی داشت و همچنان دارد و مقاومت فلسطین از طریق این پیشرفت توانست موازنه رعب و وحشت و بازدارندگی با دشمن صهیونیست به وجود آورد و آثار کار او همچنان در میدان دیده می‌شود.

همزمان با سالروز شهادت سپهبد قاسم سلیمانی مردم عراق، یمن و فلسطین برای گرامیداشت مقام او در کشور‌های خود تجمعاتی را به راه انداخته‌اند و با هدف و آرمان سپهبد سلیمانی تجدید پیمان کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار