اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در نهاوند

سرپرست انتظامی شهرستان نهاوند گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان در حال اجراست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ «ذبیح الله درویشی»،  گفت: پلیس نهاوند با در نظر گرفتن اولویت‌های شاخص در حوزه انواع جرایم و آسیب‌های اجتماعی و با تدوین طرح جامع عملیاتی و انتظامی به این منظور ، در یک هفته گذشته با هدف افزایش سطح احساس امنیت عمومی شهروندان و به منظور پیشگیری از جرایم وبرخورد قانونی با معدود هنجارشکنان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را با بهره گیری از توان وظرفیت پلیس‌های تخصصی در سطح شهرستان اجرا کرد.

او گفت: در این طرح انتظامی همچون دیگر طرح‌های عملیاتی و اجرایی و مراحل قبلی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، موضوع اشرافیت اطلاعاتی وکشف علمی جرم با تکیه بر توان و ظرفیت‌های موجود در دستور کار قرار گرفت.

به گفته سرپرست انتظامی شهرستان نهاوند کشف ۳ دستگاه خودروی سرقتی، ۹ فقره انواع سرقت و ۱۴۸۸ گرم انواع مواد مخدر و توقیف ۴ دستگاه موتورسیکلت و ۴ دستگاه خودروی متخلف و مزاحم از مهمترین نتایج اجرای این طرح است.

سرهنگ درویشی گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان نهاوند ۵۷ متهم  در حوزه‌های مختلف جرم شامل ۱۱ سارق، ۱۶ معتاد و خرده فروش مواد مخدر و ۳۰ نفر در خصوص سایر جرایم دستگیر شدند و پرونده‌های قضائی جداگانه‌ای در این خصوص تشکیل و در حال رسیدگی است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.