تولید محتوای آموزشی و درسی در قزوین تقویت می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت:با تولید برنامه های با کیفیت محتوای آموزشی و درسی در قزوین تقویت می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حسنعلی اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان در مراسم افتتاح استودیو شبکه شاد گفت: این استودیو برای تولید محتوای آموزشی و بومی سازی محتوای آموزشی راه اندازی شده و اولین گروه‌های آموزشی دبیران و استادان پیام آموزشی خود را به دست گروه‌های هدف می‌رسانند.

وی گفت: با امضای تفاهم نامه با صدا و سیما قرار است برنامه‌هایی با عنوان سیمای مدرسه تهیه و پخش می‌شود که تاثیر گذار خواهد بود.

اصغری تصریح کرد: در این استودیو برنامه‌هایی با کیفیت تولید خواهد شد و مناطق محروم برخوردار می‌شوند.

این مقام مسئول گفت: برای برقراری عدالت آموزشی باید بستر کار مهیا شود و استودیوی شاد این امکان را مهیا می‌کند تا تولیدمحتوای خوبی داشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین افزود: با افتتاح استودیوی شبکه شاد در قزوین تولید محتوای کیفی آموزشی و درسی با کمک معلمان باتجربه دراستان تقویت می‌شود و شتاب می‌گیرد.

وی بیان کرد: اگر با مسایل هوشمندانه مواجه نشویم به هدف نمی‌رسیم لذا تاکید جدی داریم محتوای خوب و کیفی تولید کنیم و به دست مخاطبان برسانیم و راه اندازی استودیوی شاد بدون تردید یک گام برای رسیدن به این هدف آموزشی است.

اصغری تصریح کرد: خوشبختانه در استان نیروی انسانی خوبی داریم که توان بالایی در روش‌های نوین تدریس دارند و می‌توانیم با کمک این معلمان در این شرایط وضعیت بهتری را برای تدریس و تحصیل ایجاد کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین یادآور شد: اگر نتوانیم به روز باشیم دچار چالش می‌شویم لذا داشتن برنامه و نگاه علمی در برنامه ریزی‌ها به هدفمند شدن کار‌ها و دستاورد‌های مطلوب منجر می‌شود و ما نیز تلاش می‌کنیم در این مسیر حرکت کنیم و در این راه نگاه اخلاقی در برنامه‌های ما حاکم خواهد بود.

وی ضمن تشکر از مجموعه همکارانی که در راه اندازی استودیوی شبکه شاد تلاش کردند گفت: هر کاری که برای دانش آموزان صورت گیرد وظیفه ماست و امیدواریم با تولید برنامه‌های سازنده به مهارت آموزی دانش آموزان وتقویت توان علمی آن‌ها کمک کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار