معرفی کتاب؛

چگونگی پیشگیری از اعتیاد جوانان را در «باید‌ها و نباید‌ها» بخوانید

کتاب «باید‌ها و نباید‌ها» با عنوان فرعی نقش والدین در پیشگیری از مصرف مواد و اعتیاد در فرزندان منتشر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - کتاب «باید‌ها و نباید‌ها» با عنوان فرعی نقش والدین در پیشگیری از مصرف مواد و اعتیاد در فرزندان اثر بهزاد گلزارنیا در انتشارات آثار برتر منتشر شد.

این کتاب به یکی از معضلات اصلی جامعه ما به نام اعتیاد می‌پردازد.

اعتیاد امروز در شکل‌های مختلف دیده می‌شود و ارتباط میان والدین و فرزندان می‌تواند به روی نیاوردنشان به این معضل اجتماعی کمک کند و آن‌ها را به سمت و سویی سوق دهد که به اهداف مهمشان در زندگی برسند.

در کتاب معرفی شده، چگونگی برخورد والدین با نوجوانان و جوانان در محیط خانواده و جامعه پیرامون موضوع اعتیاد و پیشگیری از آن بررسی می‌شود. این مسئله از آنجا اهمیت دارد که فرزندان از زمان تولدشان به ارتباط با والدینشان به شدت نیاز دارند؛ والدینی که فرزندانشان را در آغوش می‌گیرند و برای آن‌ها وقت می‌گذارند و به نیاز‌های مختلفشان توجه و رسیدگی می‌کنند. 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جهان بدبخت
۲۰:۲۳ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
من ی پسر ۲۶ ساله هستم از ۲۱ سالگی معتادم. اول تفریحی بود. ول بعدا فمیدم بدون مواد مخدر اصلا نمیتونم زندگی کنم. تو این دنیا هم هیچکس رو ندرم بیاد کمکم کنه. تنهام. دوستام رو دارم ک اونا هم معتادن. من خیلی دوس درم ترک کنم ولی نمیتونم. اصلا امید ب زندگی ندرم. دوس دارم فق بمیرم. همین. من ۱۶ سالم بود مادرمو از دس دادم. حالا خوبه پدرمو داشم. ول ۲۰ سالگی اونو از دس دادم. هیچکس دیگ رو ندارم. خالم که سرطان گرفت و مرد تو ۱۳ سالگیم. عمم هم من بدنیا نیومده بودم تو تصادف کشته شد. عموم هم تو ۱۱ سالگیم خودکشی کرد. هر چهار پدر بزرگ و مادر بزرگم هم قبل اینکه بدنیا بیام فوت کرده بودن. پدرمو فق داشتم ول وقتی فوت کرد دیگ اصن امید ب زندگی رو از دس دادم و اصن نمیتونستم تحمل کنم و سال بعدش تو ۲۱ سالگی معتاد شدم. چون درد داشتم. حتی دانشگاه رو ول کردم. بخاطر بدبختی و درد معتاد شدم. الانم دوس درم بمیرم. مخوام ترک کنم اما نمیش. نمدونم چکار کنم. تنهام. دوستام ک مگن ترک نکن. ولی من مخوام ترک کنم. مخوام از درد خلاص شم.اما... اما... امید ب زندگی واس چی؟ اگ ترک کنم کی رو داشت باشم؟ب چ دلیل زندگی کنم؟با درد و بدبختی؟ دوستام ک معتادن و اگ ترک کنم دیگ اونا منو ول میکنن من تنها میشم.فق بخاطر اعتیادم منو مخوان. مخوام خودکشی کنم. وای وای وای خدا نمدونم چکار کنم. تروخدا تروخدا نظرمو منتشر کنین و کمکم کنید. نذارید هموطنتون درد بکشه. تروخدا دل هموطنتونو نشکونین و منتشر کنین. ی نفر راهنماییم کنه. یه نفر منه بیچاره بدبخت رو راهنمایی کنه. ب این هموطن بی کستون کمک کنین.
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۲۰:۲۳ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
سلام کاربر محترم

شما برای رفع مشکل تان بهتر است به مشاور های مورد تایید که در این زمینه فعالیت میکنند مراجعه کنید تا راهنمایی منطقی و درستی را دریافت کنید زیرا این مسائل حساس بوده و استفاده از راهکارهای افرادی که در این زمینه آگاهی و صلاحیت لازم را ندارند ممکن است شما را به خطا و گمراهی بکشاند.
آخرین اخبار