کشف ۳۰۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در طول یک ماه گذشته انواع کالاهای قاچاق به ارزش ۳۰۸ میلیارد ریال در استان کشف شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ محمدرضا هاشمی‌فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در طول یک ماه گذشته ۵۲ محموله بزرگ از انواع کالا‌های خارجی قاچاق توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان کشف شد که ارزش این محموله‌ها طبق اعلام نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۳۰۸ میلیارد ریال بوده است. رقم اعلام شده، افزایش ۵۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می‌دهد.

وی از دستگیری ۲۹۵ نفر در ارتباط با کشفیات کالا‌های قاچاق و تحویل آن‌ها به مرجع قضائی در طول یک ماه گذشته خبر داد و گفت: تعداد قابل توجهی از این افراد، سابقه‌دار بودند که نشان می‌دهد مجازات‌ها در این خصوص بازدارنده نبوده و لازم است تا برخورد‌های سخت‌گیرانه‌تری با قاچاقچیان کالا صورت گیرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: همچنین در یک ماه گذشته ۱۵ فقره پرونده به ارزش بالای پنج میلیارد ریال و ۳۷ فقره پرونده به ارزش بالای یک میلیارد ریال توسط مأموران این پلیس تشکیل و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شده است.

وی بیشترین محموله‌های قاچاق مکشوفه در یک ماه گذشته را شامل لوازم خانگی، لوازم یدکی خودرو، لاستیک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم برقی و تجهیزات رایانه‌ای و پوشاک اعلام کرد و از شهروندان خواست در صورت آگاهی از هرگونه فعالیت مجرمانه در زمینه قاچاق کالا موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد شود.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۱۲ دی ۱۴۰۰
درود
آخرین اخبار