سرپرست سابق تیم فوتبال صنعت نفت:

شکست دادن آلومینیوم نه، پیروزی برابر نساجی شگفتی بود

فیروزی گفت: آن زمان که تیم می‌باخت حرفی از جادوگری نبود، اما حالا که تیم در شرایط خوبی قرار گرفته، بحث جادوگر پیش کشیده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علی فیروزی، سرپرست سابق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهار داشت: منصوریان نتوانست قبل از شروع فصل نفرات مدنظرش را جذب کند و تنها اردوی یک هفته‌ای با تیم برگزار کرد که باعث شد بازیکنان و کادرفنی از هم شناخت پیدا کنند. در این مدت کم نمی‌توان آماده سازی تیم را پیش برد و بازی دوستانه برگزار کرد. بدشانسی بزرگ تر، دوری  منصوریان از تمرینات تیم به دلیل ابتلای ویروس کرونا بود. بحث مالی هم که هر سال وجود دارد و امسال هم دامن گیر تیم شد.  

پس از ۳ باخت پشت سر هم باید از عادت به باخت صنعت نفت جلوگیری می‌شد

فیروزی در ادامه گفت: روند پیروزی‌های صنعت نفت از بازی با تیم سختکوش نساجی آغاز شد. برای تیمی مانند صنعت نفت که ۳ بازی پشت سر هم باخته بود، کار سخت شده بود و باید از عادت تیم به باخت جلوگیری می‌شد. در قائمشهر بازی کردن برابر نساجی که سراسر حمله است، آسان نیست. بازی بعدی برابر آلومینیوم هم خیلی سخت بود و آن‌ها می‌خواستند ۳ امتیاز را بگیرند، اما کادرفنی صنعت نفت به خوبی حریف را آنالیز کرده بود.  

شکست دادن آلومینیوم نه، پیروزی برابر نساجی شگفتی بود

او در پاسخ به این سوال که با توجه به شرایط مالی و جایگاه صنعت نفت در جدول، پیروزی این تیم برابر آلومینیوم یک شگفتی بود یا خیر، گفت: به اعتقاد من پیروزی برابر نساجی در قائمشهر شگفتی بود که تیم علاوه بر شکست در ۳ بازی گذشته، شرایط خیلی بدی داشت و مربی بالای سر آن نبود. همه تیم‌ها می‌توانند موقعیت گلزنی ایجاد کنند، اما استفاده از موقعیت‌ها کاری بود که صنعت نفت برابر آلومینیوم انجام داد.  

سرپرست سابق باشگاه صنعت نفت با اشاره به مشکلات مالی این تیم گفت: کادرفنی و بازیکنان کار خودشان را می‌کنند، اما تیم نیاز به پول دارد و پرداخت بخشی از قرارداد اعضای تیم می‌تواند از نظر انگیزشی خیلی کمک کننده باشد. تمام امکانات باید فراهم باشد تا یک تیم به اهدافش برسد.  

وقتی صنعت نفت می‌باخت حرفی از جادوگری نبود

فیروزی درباره صحبت‌ها مبنی بر همکاری برخی افراد در باشگاه صنعت نفت با یک جادوگر تصریح کرد: آبادانی‌ها همیشه تیم سالم داشته اند. مردم آبادان هم اگر بدانند چنین اتفاقاتی در حال رخ دادن است، تیم را نابود می‌کنند. اگر جادوگر در فوتبال تاثیرگذار است، پس چرا تیم‌ها برای جذب بازیکن و مربی این همه هزینه می‌کنند؟   آن زمان که صنعت نفت می‌باخت این حرف‌ها مطرح نمی‌شد، اما حالا که تیم در شرایط خوبی قرار گرفته، بحث جادوگر پیش کشیده می‌شود. امیدوارم چنین تفکراتی از فوتبال ما پاک شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار