ارائه خدمات امدادی به بیش از ۸۵۷ حادثه دیده سیل و آبگرفتگی

مدیر عامل جمعیت فارس گفت: ۲۰۵ امدادگر و نجاتگر استان طی ۷۲ ساعت گذشته به ۸۵۷ تن خدمات ارائه کردند.

حسین درویشی مدیر عامل جمعیت فارس در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با تشریح گزارش عملیات امدادی سیل و آب‌گرفتگی و برف و کولاک در استان فارس از پنجشنبه ۸ دی ماه تا ساعت ۲۰ شنبه ۱۱ دی‌ماه امسال، گفت: ۱۰ شهرستان سپیدان، ارسنجان، ممسنی، قیروکارزین، رستم، شیراز، اقلید، فیروزآباد، داراب و لامرد در این مدت در استان فارس تحت تاثیر سیل و آب‌گرفتگی بوده است.

او با اشاره به ارائه خدمات شبانه‌روزی امدادگران هلال‌احمر در شهر، روستا و مناطق عشایرنشین استان فارس، گفت: بر این اساس ۸۵۷ تن از هموطنان استان از خدمات امدادی لازم بهره برده و تعدادی از خدمات اسکان اضطراری استفاده کرده‌اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس گفت: در حوادث یاد شده ۵۲ تیم عملیاتی به همراه ۴۷ دستگاه خودرو عملیاتی و ۲۰۵ امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر استان فارس شرکت داشته اند.

درویشی با اشاره به توزیع بسته‌های غذایی و برنج بین آسیب دیدگان این حوادث، گفت: پتو، موکت، نایلون، والور، حبوبات، قند و شکر، چای و چادر از جمله اقلام توزیعی در حادثه سیل و آبگرفتگی و برف و کولاک اخیر است.

او یادآور شد: امدادگران به ۸۵ خودرو درگیر برف و کولاک و گرفتار در جاده‌های امدادرسانی کرده و ۱۴ منزل را توسط پمپ‌های آبکش تخلیه از آب کرده اند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.