امام جمعه اصفهان:

خدمت سربازی فرصت آموختن ارزش‌های اسلامی است

امام جمعه اصفهان گفت: یکی از بهترین سرمایه‌های مراکز آموزشی سربازان هستند که مدت ۲ سال بهترین فرصت آموختن مرام فرهنگ انسانی و ارزش‌های دین اسلام است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد امام جمعه اصفهان در دیدار حجت الاسلام حسین قاسمی رییس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش توپخانه شهید سپهبد علی صیاد شیرازی نزاجا و هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: فرصت بزرگی در اختیار شما قرار داده شده است تا تعالیم اسلامی را در دل صد‌ها نفر نهادینه کنید.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد هدف از تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی را ترویج تعالیم اسلام و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی بین نیرو‌های مسلح بیان کرد و گفت: ایمان، اعتقاد و فرهنگ شهادت طلبی نمونه‌های بارز نیرو‌های مسلح ایران اسلامی است که این موضوع وجه متمایز با دیگر ارتش‌های دنیا شده است.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد گفت: خدا را شاکریم که به برکت حضور این افراد، در ارتش و سپاه و نیروی انتظامی، قدم‌های خوبی برداشته شده است و در دنیا مثل این ارتش و سپاه نداریم.

آیت الله طباطبایی‌نژاد می‌گوید اگر یک سرباز خطای کوچکی انجام داد که می‌شود گذشت کرد، این را مدارا کنند و نادیده بگیرند.

ارتش و سپاه و نیرو‌های مسلح امروز با اوایل انقلاب و زمان جنگ قابل مقایسه نیست، در این سال‌ها پیشرفت‌های بسیار خوبی در تمامی عرصه‌ها داشته اند که شایسته تقدیر است.

یکی از امتیاز‌های ویژه استان اصفهان تقدیم ۲۳ هزار شهید به انقلاب اسلامی است که این رقم یک دهم شهدای کشور است و در حوزه جانبازان دفاع مقدس و شهدای روحانیت رتبه برتر با سایر استان‌های کشور را دارد.

رییس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش توپخانه شهید سپهبد علی صیاد شیرازی نزاجا و هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری هم گفت: خدمت در نظام اسلامی یک نعمت است که نصیب هرکس نمی‌شود.

حجت الاسلام حسین قاسمی گفت: امروز خوشبختانه ارتش جمهوری اسلامی ایران علاوه بر اینکه در بعد نظامی مقتدرانه در اوج قرار دارد، در بعد ایمانی، بصیرتی و انقلابی نیز گام‌های بلندی برداشته که این مهم از برکات تدبیر حضرت امام راحل در تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی است.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.