مدیرکل استاندارد ایلام:

سرسره بزرگ چغا سبز ایلام بدلیل غیر استاندارد بودن آن جمع آوری شد

همتی گفت: سرسره بزرگ چغا سبز ایلام بدلیل فرسودگی و غیر استاندارد بودن آن جمع آوری شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، مهناز همتی، مدیرکل استاندارد ایلام گفت: به‌منظور حفظ سلامت و ایمنی استفاده‌کنندگان از تجهیزات شهربازی‌ها و به منظور طرح ساماندهی تجهیزات بازی غیر استاندارد، تشدید نظارت ها توسط بازرسان استاندارد و شهرداری در استان ایلام  آغاز که در این بازرسی‌ها سرسره بزرگ چغا سبز بدلیل فرسودگی و غیر استاندارد بودن آن جمع آوری شد.

همتی بابیان اینکه رعایت نکات ایمنی در وسایل بازی و تجهیزات پارک‌ها و شهربازی‌ها مشمول استاندارد اجباری است، گفت: الزام استاندارد برای تجهیزات بازی شامل سه مرحله ساخت، نصب و بهره‌برداری است که برای دریافت تأییدیه استاندارد باید هر سه مرحله تحت نظارت کارشناسان ذی‌ربط انجام شود.

همتی نیز در پایان ضمن تشکر از تلاش مسئولین فضای سبز استان در جمع آوری تجهیزات بازی فرسوده گفت: در شهر ایلام ۳۵ زمین بازی و ۱۲۳ وسیله بازی وجود دارد که همگی غیراستاندارد می‌باشند و امیدواریم با تلاش مسئولین ذیربط هر چه زودتر تمهیدات استانداردسازی این تجهیزات انجام پذیرد.

کارزانی، مسئول فضای سبز شهر ایلام با اعلام خبر جمع آوری سرسره بزرگ پارک چغاسبز ایلام گفت: اعضای شورای شهر و شهرداری تمام تلاش خود را به جهت حفظ امنیت و جان کودکان در زمینه استانداردسازی تجهیزات و زمینه های بازی بکار می گیرند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.