جشنواره زمستانی در تبریز برگزار می‌شود

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز گفت: جشنواره زمستانی تبریز با همکاری سازمان‌ها، فرهنگسرا‌ها و شهرداری‌های مناطق دهگانه شهرداری در این شهر برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حسین باهرمعاون فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز  با بیان اینکه مراسم افتتاحیه این جشنواره ۱۹ دی در مرکز همایش‌های بین المللی خاوران برگزار می‌شودگفت: در این جشنواره طرح‌های مختلف از جمله «مادران آسمانی» برای تکریم از مادران و همسران شهدا، «جشنواره‌های آدم برفی» در پارک‌ها و بوستان‌های شهر و «سقف بهشت» همزمان با جشن روز زن و گرامیداشت این روز برگزار می‌شود.

او برگزاری برنامه‌های مربوط به ایام ولادت ماه‌های رجب و شعبان و دهه فجر در قالب نشاط معنوی را از دیگر برنامه‌های این جشنواره اعلام کرد و اظهار داشت: در این جشنواره طرح «خانه من» به مناسبت گرامیداشت روز خانواده برگزار و برنامه‌های چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب با عنوان «ترنم ظفر» اجرا می‌شود.

او گفت: طرح‌های «پدرانه» به مناسبت میلاد حضرت علی (ع)، «طلیعه عشق» همزمان با مبعث پیامبر (ص)، «همدلی» به مناسبت هفته‌های احسان و نیکوکار و «سلام زمین» همزمان با هفته درختکاری از سوی شهرداری‌های مناطق مختلف، سازمان‌ها و فرهنگسرا‌ها در تبریز برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز ادامه داد: ایام ولادت شعبانیه با عنوان جشن‌های «حضرت ماه» و میلاد حضرت مهدی (عج) و نیمه شعبان در قالب جشن‌های «صبح ظهور» برگزار می‌شود و ۲ طرح معنوی مذهبی شامل دعای کمیل پنجشنبه هر هفته در جوار قبور مطهر شهدا در حسینیه اعظم شهدا و یادیاران هر جمعه در سازمان آرامستان‌ها برگزار می‌شود.

باهر یادآوری کرد: بعد از برگزاری اختتامیه جشنواره زمستانی، کلید جشنواره نوروزی تبریز نواخته می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار