تاکنون؛

۲۳۰ اثر به دبیرخانه جشنواره اذان منتظران در همدان ارسال شده است

رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان از ارسال ۲۳۰ اثر در سه محور علمی، ادبی و هنری به دبیرخانه جشنواره اذان منتظران در استان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ،حجت الاسلام حسنی حلم ,رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان و دبیر جشنواره سراسری اذان منتظران در نشست هم اندیشی اختتامیه جشنواره ملی اذان منتظران که در صدا و سیمای مرکز همدان برگزار شد گفت: مسئولان استانی آمادگی کامل را برای برگزاری این جشنواره ارزشمند دارند و اذان یکی از شاخصه‌های ارزشمند جامعه اسلامی است و هر چه به زمان برگزاری جشنواره نزدیک می‌شویم شاهد پویایی و تحرک بیشتری بین برگزار کنندگان جشنواره هستیم.

او گفت: مهلت ارسال آثار ۱۲ بهمن است و قرار است در این جشنواره و در اقدامی ابتکاری موذنان برتر کشوری معرفی و از آنان تجلیل شود.

کیوان الوندی، سرپرست صدا و سیمای مرکز همدان و دبیرکمیته تبلیغات و اطلاع رسانی جشنواره اذان نیز با ارائه عملکرد این سازمان برای برگزاری جشنواره اذان منتظران گفت: تاکنون سازمان صد ا و سیمای همدان با ساخت تیزر‌های متنوع و کیفی، پخش گزارش‌های متعدد؛ در حوزه  خبر، سیما و رادیو و همچنین انتشار پوستر و تیزر در فضای مجازی و انجام تبلیغات محیطی با همکاری شهرداری همدان در قالب نصب چندین بنر در سطح شهر به تبلیغ و اطلاع رسانی برای برپایی هر چه با شکوه این جشنواره ارزشی پرداخته است.

اختتامیه نخستین جشنواره ملی اذان منتظران ۲۵ بهمن با حضور ۳۲ استان در همدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار