اوبامیانگ دیگر برای آرسنال بازی نخواهد کرد؟

ستاره گابنی باشگاه آرسنال روز‌های سختی را در تیم خود تجربه می‌کند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از مارکا با توجه به مشکلاتی که اوبامیانگ ۳۲ ساله با اعضای کادر فنی آرسنال در راس آن‌ها آرتتا، سرمربی این تیم دارد و همچنین با شروع رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا و حضور این گابنی در آن مسابقات، به نظر می‌رسد این ستاره باشگاه آرسنال دیگر برای توپچی‌ها بازی نخواهد کرد و به زودی از جمع آرسنالی‌ها جدا خواهد شد.

اوبامیانگ که پس از گرفتن بازوبند کاپیتانی در آرسنال با مربیان این تیم به مشکل خورده بود، در هفته‌های گذشته صحبت‌های فراوانی درباره خروج او از آرسنال در ژانویه مطرح شد و حتی بعضی از تیم‌های لیگ جزیره نیز درخواست‌هایی درباره جذب این گابنی داشتند که با توجه به حضور پیش از موقع اوبامیانگ در تیم ملی کشورش به نظر می‌رسد کار او در آرسنال به پایان رسیده است.

اوبامیانگ

مسابقات جام ملت‌های آفریقا از ۱۰ ژانویه آغاز می‌شود و بازیکنان حاضر در لیگ جزیره تا سوم ژانویه می‌توانستند در اردو‌های تیم‌های باشگاهی خود حضور داشته باشند؛ اما آرسنالی‌ها خلاف سایر باشگاه‌های لیگ جزیره زودتر از موقع اجازه حضور اوبامیانگ را در تیم ملی گابن صادر کردند و همین موضوع می‌تواند دلیلی باشد که اوبامیانگ پس از مسابقات ملی به تیم دیگری منتقل شود.

اجازه توپچی‌ها در شرایطی است که آرسنال امروز به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت و حضور اوبامیانگ می‌توانست کمک بزرگی برای آرسنال باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: آرسنال ، اوبامیانگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار