امام جمعه همدان از روحانی جانباز مدافع حرم قدردانی کرد

امام جمعه همدان در مراسمی به مناسبت هفته مقاومت، از تعدادی از خانواده‌های شهدا، رزمندگان و جانبازان عرصه دفاع از امنیت کشور و دفاع از حرم تجلیل کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، امام جمعه همدان پیش از ظهر امروز به مناسبت هفته مقاومت، از تعدادی از شهدا و رزمندگان عرصه دفاع از امنیت کشور و دفاع از حرم تقدیر کرد.

در این مراسم از خانواده شهید محمد غفاری به عنوان نماینده شهدای مقاومت، حجت الاسلام مرتضی قلیچ‌خانی به عنوان نماینده جانبازان و سردار فرجی به نمایندگی از فرماندهان و نیرو‌های مدافع حرم و امنیت قدردانی شد.

او گفت:شهید در پیشگاه پروردگار دارای جایگاه ویژه‌ای است، هم شهدای عزیز و هم والدین و خانواده‌های آنان حق بزرگی بر گردن همه ملت ایران دارند و قدردانی از آن‌ها یک وظیفه همگانی است.

امام جمعه همدان گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند اگر این شهدای عزیزمدافع حرم  با دشمن مبارزه نمی‌کردند و جلویش را نمی‌گرفتند، امروز باید در همدان و کرمانشاه با آن‌ها می‌جنگیدیم.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی گفت: شهدای مدافع حرم و امنیت، جان خودشان را در راه دفاع از کشور، ملت، دین، انقلاب اسلامی فدا کردند و  غیرت و بصیرتی که در بین این شهدای عزیز نسبت به اهل‌بیت (علیهم السلام) و دفاع از حریم اهل‌بیت وجود دارد، بسیار با ارزش است.

شهید محمد غفاری، ۱۳ شهریور ماه سال ۱۳۹۰ در ۲۷ سالگی، در منطقه سردشت، در حین درگیری مستقیم با گروهک تروریستی پژاک به جمع شهدا پیوست و همچنین حجت الاسلام مرتضی قلیچ‌خانی نیز روحانی دهه هفتادی اهل همدان  است که سال ۱۳۹۵ در حلب سوریه به مقام جانبازی نائل آمده و پس از آن نیز جزو فعالان گروه‌های جهادی در همدان و خدمت رسان به مناطق محروم بوده و هست.

انتهای پیام/غ

برچسب ها: مدافع حرم ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار