معاون اجرایی رئیس جمهور:

طرح آبرسانی غدیر حدود ۴۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

 سید صولت مرتضوی، معاون اجرایی رئیس جمهور از طرح آبرسانی غدیر و ایستگاه پمپاژ اضطراری طرح غدیر در شهرستان اندیمشک بازدید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید صولت مرتضوی، معاون اجرایی رئیس جمهور از طرح آبرسانی غدیر و ایستگاه پمپاژ اضطراری طرح غدیر در شهرستان اندیمشک بازدید کرد.

او گفت: گزارش‌های داده شده از این طرح بسیار امید آفرین است و پروژه حدود ۴۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ۵ درصدی که عقب ماندگی دارد با تامین و تجهیز منابع و بکارگیری همه امکانات به زودی اشکلات  آن برطرف خواهد شد.

مرتضوی گفت: همکاران استان قول مساعد داده اند که تا پایان امسال بخشی از پروژه را به بهره بردری برسانند و بخش دیگر نیز تا اوایل خرداد به بهره برداری خواهد رسید.

 معاون اجرایی رئیس جمهور گفت:با اجرای این طرح آب شرب با ظرفیت ۲۴ مترمکعب در ثانیه حدود ۵۲ درصد از جمعیت استان از آب شرب سالم، پایدار و بدون تنش استفاده خواهند کرد و این نقطه قوت این پروژه است.

این مقام مسئول گفت: پیشرفت این پروژه اولین دستاورد سفر رئیس جمهور به خوزستان در حوزه تامین آب است که ان شاء الله از پروژه‌های دیگر هم بازدید می‌شود.

او در پایان گفت: از استاندار سختکوش، همکاران وزرات نیرو و شرکت آب و برق خوزستان که همت خود را صرف مشکلات مردم کرده اند تقدیر و تشکر می‌کنم.

با اجرا و تکمیل طرح غدیر ۲۶ شهرستان خوزستان در مدت ۱۰ سال آب آشامیدنی پایدار خواهند داشت که مرحله اول طرح غدیر در طول سالیان متمادی اجرا شدهو با اجرای گام نخست این طرح هم اکنون روزانه ۱۰ مترمکعب آب بر ثانیه از رودخانه کرخه در شبکه آبی شهری و روستایی این استان در حال انتقال است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.