ویژه برنامه‌های شبکه قزوین در دومین سالروز شهادت سردار سلیمانی

شبکه قزوین ویژه برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی را به مناسبت دومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، تولید و پخش می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، علی رحیمی مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین از تولید و پخش ویژه برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی به مناسبت دومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: این برنامه‌ها با هدف تبیین شخصیت شهید سلیمانی برای مردم و حفاظت از گنجینه پرب‌های اندیشه ایشان روی آنتن می‌رود.

رحیمی افزود: سیمای مرکز قزوین در روز سیزدهم دیماه با ویژه برنامه «سرباز وطن» به مدت ۱۲۰ دقیقه به صورت زنده با محور گرامیداشت روز جهانی مقاومت و سالگرد شهادت سردار سلیمانی به تبیین ابعاد مختلف زندگی و مبارزات ایشان می‌پردازد.

او اضافه کرد: این ویژه برنامه شامل بخش‌های مختلفی همچون ارتباط مستقیم با کرمان، پوشش زنده مراسم میدانی در استان قزوین، راه اندازی پویش به نیت حاج قاسم با مشارکت معاونت فضای مجازی و پخش آثار ارسالی در قالب برنامه «دوربین من رسانه من» و همچنین پوشش مراسم استقبال از پیکر مطهر شهدای گمنام در استان قزوین است.

رحیمی ادامه داد: در حوزه صدا نیز، برنامه‌های گوناگون در ساختار‌های مختلف نمایش، مستند، سخنرانی، گزارش مستند، ترکیبی ساده و نمایشی همزمان با این ایام روی آنتن می‌رود.

مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: نمایش رادیویی «مرآت و آینه» روز سیزدهم دیماه از ساعت ۲۳ تا ۲۳:۳۰ دقیقه با موضوع انعکاس وجهه بین المللی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی روی آنتن رادیو قزوین می‌رود. پخش ویژه برنامه «سرباز وطن» از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح به مدت ۱۲۰ دقیقه از مرکز کرمان به صورت زنده و تولید و پخش ویژه برنامه «حبیب حرم» به صورت زنده از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ به مدت ۹۰ دقیقه در ساختار کلامی پیامی آوایی به شکل ترکیبی و بسته‌های صوتی و گزارش‌های مردمی و اطلاع رسانی از مراسم‌های ویژه سالگرد سردار از دیگر برنامه‌های صدای مرکز قزوین برای این روز خواهد بود.

او افزود: معاونت خبر هم به تولید گزارش‏‌های خبری با موضوع سردار سلیمانی و گرامیداشت سالگرد شهادت ایشان می‌پردازد.

مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین در پایان با اشاره به برنامه‌های معاونت فضای مجازی مرکز قزوین در این خصوص گفت: بارگذاری محتوایی متناسب با موضوع " دومین سالروز شهادت سردار سلیمانی " در سایت رسمی مرکز و صفحه اشتراک ویدیو (آپارات) و تمامی بستر‌های فضای مجازی، تهیه و تولید و انتشار بسته‌های ویژه فضای مجازی در قالب کلیپ، پوستر، عکس نوشت، اینفوگرافیک و گزارش تصویری و ... جهت فضا سازی متناسب با موضوع " شهادت سردار سلیمانی " و معرفی اطلاع رسانی از زمان پخش ویژه برنامه‌های تولیدی رادیو و تلویزیونی مرکز در قالب تیزر پوستر عکس نوشت و... در بستر‌های فضای مجازی (وب سایت و ...) از جمله برنامه‌های این معاونت برای گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار