معرفی ۱۴۰ واحد تولیدی به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات در آذربایجان شرقی

سرپرست سازمان صمت آذربایجان شرقی گفت: از تیرماه امسال تاکنون ۱۴۰ واحد تولیدی صنعتی، معدنی و صنفی استان برای دریافت ۱۵۰۰میلیارد تومان تسهیلات مالی رونق تولید به بانک‌ها معرفی شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان - راستی سرپرست سازمان صمت آذربایجان شرقی گفت: واحد‌های تولیدی متقاضی تسهیلات می‌توانند برای بهره‌مندی از تسهیلات رونق تولید، پس از عبور پروژه صنعتی از مرز ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی، برای ثبت نام به سامانه بهین یاب مراجعه کنند.

پرونده متقاضیان از سامانه احصا و در قالب کارگروه مورد بررسی قرار می‌گیرد و نهایتاً  با توجه به میزان تسهیلات درخواستی از سوی متقاضیان، به بانک‌ها معرفی می‌شوند.

در طرح رونق تولید، رشته فعالیت‌های صنعتی اولویت‌بندی نشده است و متقاضیان تسهیلات رونق تولید می‌توانند با مراجعه به سامانه، درخواست خود را ارائه کنند تا در کارگروه مطرح شود و بانک‌ها نیز بر اساس تکلیف خود منابع مورد نیاز را تامین کنند.

در حال حاضر سه نوع تسهیلات، شامل جهش تولید، طرح تام و رونق تولید از طریق سامانه بهین یاب ارائه می‌شود.


متقاضیان دریافت هر سه نوع تسهیلات باید از طریق ورود به سامانه بهین یاب اقدام کنند. البته برای دریافت تسهیلات جهش تولید و طرح تام، رشته فعالیت‌های صنعتی اولویت‌بندی شده و متقاضیان  از طریق هماهنگی بین بانک و صندوق توسعه ملی و وزارت صمت تسهیلات مورد نظر را دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.