قهرمانی تیم تاکستان در مسابقات کشتی بزرگسالان استان قزوین

تیم تاکستان در مسابقات انتخابی کشتی بزرگسالان استان قزوین به مقام قهرمانی رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های کشتی آزاد انتخابی بزرگسالان استان قزوین با مشخص شدن نفرات برتر در اوزان مختلف و قهرمانی تیم تاکستان به پایان رسید.

در این مسابقات ۶۲ کشتی گیر از شش شهرستان استان در ۵ دوره با یکدیگر رقابت کردند و پس از انجام ۷۵ کشتی سه نفر برتر هر وزن برای تشکیل تیم کشتی آزاد بزرگسالان استان قزوین مشخص شدند.

در ۵۷ کیلوگرم امیرحسین قارایی از تاکستان اول شد، محمود محمدی رضایی زاده کشتی گیر آزاد دوم شد و حسین غیاثوند از شهرستان البرز سوم شد.

در وزن ۶۱ کیلوگرم امیرمحمد اکبری از تاکستان در مکان اول ایستاد، محمد خوشبین از قزوین در رده دوم قرار گرفت و حمیدرضا کریمی از آبیک سوم شد.

در وزن ۶۵ کیلوگرم عسگر محمدی از قزوین در سکوی اول ایستاد، ذبیح الله مافی از آبیک در رده دوم جای گرفت و علیرضا فاضل از تاکستان در مکان سوم جای گرفت.

در ۷۰ کیلوگرم حسین کرمی از قزوین به مقام نخست رسید، حمیدرضا محمدبیگی از تاکستان دوم شد و صابر سرپرست کشتی گیر آزاد هم در سکوی سوم ایستاد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم محسن کوچ نژاد از آبیک به مقام اول دست یافت، محمد علی مهدی پور از البرز دوم شد و حامد فرید ناصری هم به عنوان کشتی گیر آزاد، در مکان سوم جای گرفت.

در ۷۹ کیلوگرم امیر رضا طاهرخانی از تاکستان توانست در سکوی اول بایستد، فرزاد فرهنگیان از شهرستان البرز دوم شد و فرشید مافی از آبیک در رده سوم قرار گرفت.

در وزن ۸۶ کیلوگرم عباد خلجی از تاکستان اول شد، هومن فرید ناصری از البرز دوم شد و حسن رشوند از قزوین در رده سوم جای گرفت.

در وزن ۹۲ کیلوگرم علیرضا صفویه کشتی گیر آزاد به مقام اول رسید، سعید رحمانی از تاکستان دوم و علی قاسمی از البرز سوم شد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم مجید علی اکبرلو از تاکستان در سکوی نخست ایستاد، پوریا صمیمی از قزوین دوم شد و محمد مهدی فرد شعبانی محمدی از البرز در مکان سوم قرار گرفت.

و در وزن ۱۲۵ کیلوگرم مصطفی قائدی رحمت از شهرستان البرز اول شد، امیرحسین فرجی از آبیک در رده دوم و فرشاد مهدوی دوست از قزوین در مکان سوم جای گرفت.

در نتایج تیمی، تاکستان با کسب ۸۸ امتیاز به مقام اول رسید، قزوین با ۸۶ امتیاز دوم شد و البرز با ۷۵ امتیاز در مکان سوم جای گرفت.

نفر اول هر وزن به عنوان تیم استان در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور که بیستم دی ماه در استان گلستان برگزار می‌شود شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۳ ۲۱ فروردين ۱۴۰۱
سلام،بنده در۹۷ کیلو اول شدم ولی نبردنم مسابقات کشوری،ظلم بیداد میکنه