بازدید میدانی و رصد مصوبات سفر‌های استانی با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور در خوزستان

سید صولت مرتضوی ،معاون اجرایی رئیس جمهور برای پیگیری مصوبات سفر هیئت دولت به خوزستان و سفر دوم رئیس جمهور به شهرستان اندیکا به اهواز آمد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید صولت مرتضوی ،معاون اجرایی رئیس جمهور در سفر به اندیکا به منظور پیگیری مصوبات سفر هیئت دولت به خوزستان و سفر دوم رئیس جمهور به شهرستان اندیکا گفت: تامین آب شرب، ساماندهی شبکه‌های فاضلاب اعم از خطوط درون شهری، خطوط انتقال و تصفیه خانه ها، تامین زیرساخت‌های راه و راه آهن، توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی، توسعه فضا‌های آموزشی در حوزه آب و خاک و کشاورزی و سایر بخش‌ها تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

او گفت: بویژه در حوزه آب و فاضلاب اعتباراتی در بدو ورود رئیس جمهور به خوزستان تخصیص داده شد.

مرتضوی گفت: سفر دوم رئیس جمهور به استان خوزستان بازدید از مناطق زلزله زده اندیکا بود که تصمیماتی نیز  در این زمینه اتخاذ شد.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: امروز برای دیدار با مسئولان استان و رصد مصوبات سفر‌های استانی، ارزیابی از پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها و همچنین نظارت میدانی به خوزستان آمدیم.

این مقام مسئول گفت: از سویی دیگر بازدید از مناطق زلزله زده و جمع بندی اقداماتی که انجام شده، بررسی پیشرفت ها، شناخت کاستی‌ها و اتخاذ تصمیم مناسب برای برون رفت از مشکلات احتمالی از جمله برنامه این سفر است.

او گفت: امیدواریم بتوانیم بر اساس دستور رئیس جمهور  اقدامات مناسبی را انجام دهیم و مقداری از مشکلات استان کاسته شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.