یاسوج امروز به عطر شهدای گمنام معطر می شود

مدیر روابط عمومی تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد جزئیات استقبال از پیکر مطهر شهید قربانعلی عادل نژاد و دو شهید گمنام در یاسوج را تشریح کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرگرد پاسدار جواد دهراب‌پور دولت‌آباد مدیر روابط عمومی و سخنگوی تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه وبویراحمد گفت: تمامی اقدامات مربوط به مراسم استقبال، تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام توسط تیپ ۴۸ فتح انجام می‌شود.
 
او افزود: از ساعت ۱۲ ظهر امروز شنبه ۱۱ دی پیکر مطهر شهید قربانعلی عادل‌نژاد و دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس وارد فرودگاه یاسوج می شود.
 
دهراب پور دولت آباد ادامه داد: پیکر مطهر شهیدان والامقام با حضور رزمندگان تیپ ۴۸فتح، گردان های امام حسین (ع ) و گردان فاتحین تیپ ۴۸ فتح و با اجرای رژه موتوری و خودرویی به کنگره شهدای استان منتقل خواهند شد.
 
او بیان کرد: پیکر مطهر شهید عادل نژاد و یکی از شهدای گمنام در ویژه برنامه هایی که در مرکز استان پیش بینی شده است مورد استقبال عمومی قرار می گیرند.
 
دهراب پور دولت آباد گفت: پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام نیز به شهرستان های باشت و گچساران منتقل می شود تا قشرهای مختلف مردم، مسئولان و خانواده های معظم شهدا در برنامه هایی که در این شهرستان ها اجرا می شود با شهدا وداع کنند.
 
مدیر روابط عمومی تیپ ۴۸ فتح استان گفت: روز یکشنبه در حسینیه پد خندق واقع در رجا پنج از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه با حضور قشرهای مختلف مردم، مسئولان و خانواده های معظم شهدا مراسم شبی با شهدا برگزار می شود و مابقی برنامه ها نیز اطلاع رسانی خواهد شد.
 
او افزود: روز چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ پیکر این شهدا بر روی دستان مردم تا گلزار شهدای یاسوج بدرقه خواهند شد.
 
دهراب پور دولت آباد گفت: ابتدا پیکر شهید قربانعلی عادل‌نژاد در گلزار شهدای یاسوج به خاک سپرده می شود و پس از آن نیز پیکر مطهر دو شهید گمنام برای تشییع و خاکسپاری به منطقه لوداب منتقل خواهند شد.
انتهای پيام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.