دستگیری ۷ سارق منزل در طرح پاکسازی مناطق آلوده توسط پلیس زاهدان

با تلاش مأموران انتظامی زاهدان در طرح پاکسازی مناطق آلوده، ۷ سارق منزل دستگیر و ۴۴ معتاد نیزجمع آوری شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  سرهنگ محمود سعادتی  فرمانده انتظامی زاهدان  گفت: در راستای ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان وناامن ساختن محیط فعالیت مجرمان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهرزاهدان به مرحله اجرا گذاشته شدکه در این طرح مأموران انتظامی تعداد ۴۴ معتاد را جمع آوری و ۷ سارق منزل را نیز دستگیر کردند.

وی گفت: در این طرح که همه کلانتری‌های تابعه، یگان امداد و پلیس‌های تخصصی این فرماندهی شرکت داشتند علاوه بر توقیف ۱۱ دستگاه انواع وسایل نقلیه فاقد مدارک یا پلاک مخدوش؛ یک دستگاه موتورسیکلت، یک دستگاه خودروی پراید، ۸ دستگاه تلفن همراه مسروقه، یک عدد دریچه کانال مخابراتی، ۲ دستگاه ضبط و پخش خودرو، یک دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر، یک قبضه اسلحه کلت کمری به همراه فشنگ و مقادیری از انواع مواد مخدر کشف شد.

این مقام انتظامی  گفت: برخورد با مجرمان و مخلان نظم و امنیت، شناسائی و رصد سارقان سابقه دار و پاکسازی نقاط آلوده از اولویت‌های اصلی و مهم پلیس شهرستان است.

وی گفت: متهمان پس از بازجویی‌های تکمیلی با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی زاهدان از استمرار این طرح تدر راستای امنیت پایدار و ایجاد احساس امنیت در شهرستان خبر داد .

وی گفت: امنیت مطلوب اجتماعی با مشارکت مردم حاصل خواهد شد و مهمترین هدف سازمانی پلیس، استفاده از مشارکت‌های مردمی در مأموریت ها، کسب اعتماد و افزایش سرمایه‌های اجتماعی است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.