مایوس از آینده ،نقشه دشمن برای مردم ایران

امام جمعه فهرج گفت:دشمن به دنبال مایوس نمودن مردم و مسئولین از آینده هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام رضا آقاملایی امام جمعه شهرستان فهرج در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به اینکه یکی از محورترین گزاره‌های بیانیه گام دوم، موضوع امید در جامعه است گفت: توصیه من امید و نگاه خوشبینانه به آینده است و امید به آینده باعث پیشرفت آینده می‌شود .

او با اشاره به اینکه سیاست تبلیغی رسانه‌ای دشمن مایوس سازی مردم و مسئولین است اظهار داشت:انعکاس خبر‌های دروغ، تحلیل‌های مغرضانه، وارونه نشان دادن واقعیت‌ها پنهان کردن جلوه‌های امید بخش بزرگ کردن عیوب کوچک وانکار محسنات بزرگ از برنامه‌های همیشگی رسانه‌های صوتی تصویری و اینترنتی در فضای مجازی از سوی دشمنان است.

خطیب جمعه فهرج افزود: وظیفه داریم امید به آینده را و نگاه خوشبینانه به آینده داشته باشیم و هرکسی دم از نا امیدی می‌زند به استکبار جهانی کمک می‌کند .

او به جوانان توصیه کرد: باید پیشگام در شکستن این محاصره تبلیغاتی دشمن باشند و در خود و دیگران نهال امید به آینده را پرورش دهید و ترس و نا امیدی از خود و دیگران دور کنید

حجت الاسلام آقا ملایی همچنین با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها به دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: سردار سلیمانی سرباز ولایت مطلقه فقیه بود .

آقا ملایی همچنین بیان داشت: یکی از تاکیدات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی موضوع وحدت بود ، سردار سلیمانی همه گروه‌ها و هم فکر‌ها که هدفشان نجات سوریه بود را متحد کردند.

او گفت: سردار سلیمانی اهل سیاسی بازی و جناح بازی نبوده اند حاج قاسم سلیمانی انقلابی و محور وحدت بود.

حجت الاسلام آقا ملایی در ادامه با اشاره به اینکه ما اگر بخواهیم پیرو مکتب حاج قاسم سلیمانی باشیم باید وحدت خودمان را قوی کنیم اظهار داشت: همه‌ ما برای تمدن نوین اسلامی باید قوی شویم و گام برداریم ما اگر بخواهیم بیانیه گام دوم انقلاب را عملی کنیم راهش وحدت است.

او تصریح کرد: وحدت یکی از مهمترین درس‌هایی است که در مکتب حاج قاسم میتوانیم یاد بگیریم .

خطیب جمعه فهرج همچنین به سالگرد آیت الله محمد تقی مصباح یزدی و ویژگی‌های این عالم بزرگ اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری مدظله العالی در پیامشان که در رابطه با رحلت این عالم بزرگ صادر کرده اند بیان داشتند که آیت الله مصباح یزدی حکیم است .

آقا ملایی افزود: مقام معظم رهبری مدظله العالی فرمودند آیت الله مصباح یزدی خله آیت الله طباطبایی و مطهری را برای ما پر کرده اند کسی که عمار انقلاب بود.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: مایوس ، رسانه ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.