آیت الله دری نجف آبادی:

در فتنه ۸۸ دشمنان ما به طمع افتادند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: در فتنه ۸۸ عده‌ای رجاله‌ها و مزدوران فریب خورده را در ستاد‌های انتخاباتی جمع و به مقدسات توهین کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه‌های امروز نماز جمعه اراک گفت: در فتنه ۸۸ دشمنان ما به طمع افتادند که این اتفاق ناگواری است و متهم کردن مسئولین به تقلب درد بدی است.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: در فتنه ۸۸ عده‌ای رجاله‌ها و مزدوران فریب خورده را در ستاد‌های انتخاباتی جمع و به مقدسات توهین کردند، اینها ۳۰ سال با همین اصول قانون اساسی کار کردند و  وقتی به نفع شان نشد،  به کربلا، ارزش‌ها و امام راحل توهین کردند که برای ملت قابل تحمل نبود.

او اضافه کرد: انتقاد نباید با توهین همراه باشد که سبب شود دشمنان به طمع بیفتند و بنای جمهوری اسلامی ایران از روز اول تاکنون بر تقلب نبوده و اتهام تقلب  بزرگترین اتهام است.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک بیان کرد: تقلب یعنی خیانت و این اتهام، اتهام سنگینی است، بیش از یک‌میلیون نفر در جریان انتخابات فعال هستند و دور از انصاف است که این اتهامات وارد شود.

او ادامه داد: مردم در ۹ دی نشان دادند که در خط مستقیم ولایت و امامت هستند و باید به همه دستمریزاد گفت که برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) و انقلاب پا در میدان مقاومت گذاشتند.

امام جمعه اراک ضمن گرامیداشت یاد شهید سلیمانی ۱۳ دی سالروز شهات سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی گفت: مکتب شهید سلیمانی مکتب امام علی (ع)، فاطمه زهرا (س)، عاشورا، کربلا، اسلام و ولایت است و خوشا به سعادت شهدای این مسیر، شهدا به ملاقات خدا رفتند و ما باید غبطه شهدا را بخوریم.

او تصریح کرد: شهید سلیمانی‌ها علمدار و عباس رشید میدان هستند، این‌ها در تاریخ ماندگار خواهند بود و هزاران سال دیگر نیز این شهدا ماندگار و افتخار افرین هستند و اگرچه آمریکای جنایتکار یکی از یاران وفای انقلاب اسلامی را از ما گرفت، اما هزاران سلیمانی دیگر در صحنه مقاومت حضور دارند و راه را ادامه خواهند داد.

آیت الله دری نجف آبادی اظهار کرد: خط و نشان اصلی نظام و رهبری جبهه مقاومت است و جبهه مقاومت راه شهید سپهبد «قاسم سلیمانی» را تا سرنگونی کامل استکبار و صهیونیسم با اقتدار ادامه می‎‌دهد

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.