امام جمعه سنندج:

آگاهی و بصیرت مردم حماسه ۹ دی را رقم زد

امام جمعه سنندج گفت: حماسه ۹ دی ماه پشتوانه گرمی برای انقلاب بود و مردم با آگاهی و بصیرت خود اجازه ندادند دشمنان بین مردم و نظام شکاف و جدایی ایجاد کنند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، ماموستا فایق رستمی  امام جمعه سنندج امروز  در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: در سال ۱۳۸۸ دشمنان می‌خواستند که با حیله و نیرنگ بین مردم و نظام شکاف و جدایی ایجاد کنند که آگاهی و بصیرت مردم به آنان اجازه دستیابی به این هدف شوم را نداد.

رستمی با اشاره به سالروز شهید سردار قاسم سلیمانی نیز گفت: سردار سلیمانی سرباز ولایی بود و در راه دفاع از نظام جمهوری اسلامی و حفظ این آب و خاک از هیچ تلاشی دریغ نکرد و سرانجام در این راه جان خود را نیز فدا کرد.

او در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه به تشریح اقدامات دولت سیزدهم پرداخت و افزود: دولت برای کمک به تامین معیشت مردم کمر همت بسته است و در این راه از تمام توان و امکانات موجود استفاده می‌کند.

امام جمعه سنندج بر لزوم همکاری دستگاه‌های مختلف برای کمک به دولت در راستای خدمت بهتر به مردم شد و اضافه کرد: ملت ایران اسلامی به ویژه مردم کردستان، در طول انقلاب اسلامی سختی‌های زیادی را تحمل کرده‌اند و امروز شایسته بهترین خدمات هستند.

رستمی با اشاره به نیکی بر پدر و مادر اظهار داشت: دین اسلام همواره به نیکی به پدر و مادر توصیه کرده و از مومنان خواسته است برای با افراد سالخورده و نیازمند با ادب احترام رفتار کنند.

او اظهار داشت: فرزندان برای والدین خود حتی پس از مرگ آن‌ها نیز می‌توانند احسان و نیکوکاری کنند و از درگاه خداوند برای آنان طلب بخشش و مغفرت کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.