سخنگوی سپاه پاسداران:

دشمنان باید بدانند که در مقابل اراده مستحکم مردم ما شکست خورده‌اند

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب در حاشیه مراسم ۹ دی در زاهدان گفت: عزم و اراده پاسداران و مردم بسیجی در برقراری امنیت مستحکم‌تر از آن است که دشمنان بتوانند کاری از پیش ببرند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  سردار سرتیپ رمضان شریف  سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب  در حاشیه مراسم بزرگداشت ۹ دی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: دشمنان باید بدانند رفتارهای ایذایی آنها راه به جایی نخواهد برد و در مقابل اراده مستحکم مردم ما شکست خورده‌اند و کاری از پیش نمی برند همانطور که اربابانشان کاری از پیش نبردند.

وی گفت: امروز اثری از صدام و حزب بعث و داعش و رهبران جاهل آنها نیست و تقریبا آمریکا اطراف کشور ما را خالی می کند زیرا می داند که تداوم حضور آنها جز تلفات و رنج برایشان در برنخواهد داشت.

وی با گرامیداشت حماسه ۹ دی گفت: به مردم عزیزمان اعلام می کنیم پاسداران انقلاب اسلامی خادمان صادق آنان هستند و یکی از دغدغه های اصلی فرماندهان سپاه رفع محرومیت از استانهای کم برخوردار از جمله سیستان و بلوچستان است.

سخنگوی سپاه پاسداران  گفت: شهدای زیادی را برای امنیت و آسایش مردم تقدیم کرده ایم که مقدمه توسعه زیرساخت ها است، دشمنان هم تلاش می کنندبه هر نحو ممکن این تلاشها را متوقف کنند در حالی که سپاه به عنوان مسوول برقراری امنیت در غرب و جنوب شرق کشور علاوه بر انجام وظایف قانونی برقراری و حفظ امنیت، در اجرای طرح های عمرانی از جمله انتقال گاز در سیستان و بلوچستان و کردستان نهایت تلاش خود را بکار بسته است.

و ی گفت: مردم سیستان و بلوچستان بسیار خونگرم هستند و در خیلی از نظر سنجی های انجام شده برخلاف آنچیزی که دشمنان تبلیغ می کنند نمره ای که مردم به اهمیت حضور سپاه پاسداران در این استان دادند و همراهی و همدلی مردم با سپاه جزو بالاترین شاخص هاست.

سردار شریف گفت: سپاه پاسداران همزمان با برقراری امنیت کارهای عمرانی متعددی را انجام می دهد و علاوه بر این اکنون بیش از ۲۰۰ هزار بسته معیشتی به مناسبت سالگرد شهادت شهید سلیمانی آماده توزیع میان مردم نیازمند سیستان و بلوچستان است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار