فروپاشی نظام نقطه مشترک دشمنان ایران است

زاکانی گفت:بی شک جنگ بین حق و باطل از ابتدا تا به امروز بوده است و خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در مراسم گرامیداشت یوم الله نهم دی گفت:روز‌ها میگذرد، ولی برخی ایام برای همیشه در یاد و خاطره‌ها خواهد ماند، انقلاب اسلامی مسیر تاریخ را تغییر داد و در ادامه راه بزرگی که امام حسن علیه السلام با جدا کردن جریان ناب حکومت اسلامی از حکومت جور بنی‌امیه شرایط جدیدی را برای اسلام ناب محمدی فراهم کرده بود، شرایط جدیدی را برای رهروان اسلامی فراهم کرده بود که در بهمن ۵۷ با تاسی به اسلام و حضور امام خمینی (ره) و قیام مردم یک حکومت اسلامی در ایران شکل گرفت.

وی افزود: بی شک جنگ بین حق و باطل از ابتدا تا به امروز بوده است و خواهد بود و به نمایندگی از جبهه حق مردم ایران با افتخار حکومتی را شکل دادند، که عناصر باطل غرب و شرق علیرغم همه مخالفت‌ها بر سر موضوع عدم پیروزی انقلاب اسلامی توافق داشتند.

زاکانی در ادامه گفت: ما دهه اول انقلاب در مواجه با جنگ سخت نظام سلطه آسیب خوردیم، ولی از پا نیفتادیم و دهه دوم انقلاب جنگ نرم شکل گرفت، تا باور‌ها و ایمان و اعتقادات ما را از ما بگیرد، اما باز آسیب خوردیم، ولی بلوغ پیدا کردیم و رشد یافتیم و دشمن ناکام‌تر از گذشته راه جدیدی را آغاز کرد.

وی افزود: دشمنان فتنه را از ۱۰ سال قبل از آن پیگیری می‌کردند و هدف شان این بود که دهه سوم انقلاب مردم را در مقابل مردم قرار دهند و با مسیر جدید ظرفیت‌های نظام از درون دچار فروپاشی شود و الگویی را که در هر خطه‌ای از جهان صحنه را تغییر داده بود از بین ببرد، اما مردم با جوهره بصیرت، ایمان و ازادی به میدان آمدند و تبلور غیرت مردم، ۹ دی شد.

وی ادامه داد: دهه چهارم انقلاب دهه تحریم و فشار بود که در این تحریم، افرادی که در مقابل سلطه زانو نزده بودند به زعم دشمن مستحق بیشترین فشار بودند که پیام آن نیز از داخل انقلاب به بیرون ارسال شده بود، در این دهه نیز آسیب خوردیم، اما زانو نزدیم و سرو بلند قامت شدیم.

زاکانی با بیان اینکه، امروز تلاش دشمن این است که نگذارد، الگوی انقلاب اسلامی را بسازیم گفت: دشمن تلاش می‌کند ما را ناامید کند و ریشه امید و آرزو و بلند بینی در شعار‌های انقلاب را از ما بگیرد.

شهردار تهران در پایان گفت: باید بکوشیم با نوکری مردم امیدی را که دیگران سعی کردند بمیرانند، زنده نگه داریم و با کمک مردم و نخبگان و میدان دادن به آن‌ها و استفاده کردن از فکر و ذهن و قدرت آن‌ها ایرانی جدید و تحول یافته را بسازیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار