در فتنه دشمن با تمام توان حاضر شد

توکلی زاده گفت: نسل سوم انقلاب از امتحان بزرگ فتنه با سرافرازی عبور کرد، امتحانی که بزرگانی را به زمین زد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد امین توکلی زاده معاون شهردار تهران در مراسم گرامیداشت یوم الله نهم دی گفت:۱۲سال از حماسه مردم ایران گذشت، هر نسلی برای خودش امتحانی را پس داد و الحمدلله نسل سوم انقلاب سرافراز از امتحان بزرگ فتنه با سرافرازی عبور کرد، امتحانی که بزرگانی را به زمین زد، فراموش نمی‌کنیم ملبسین ساده لوحی که نامشان به بزرگی بیان می‌شد، ولی زمین خوردند در همین زمان جوانانی به میدان آمدند و پای انقلاب ایستادند که تجربه برخی از بزرگان نداشتند، ولی با یقین پای این انقلاب ایستادند.

وی افزود: فتنه از پیچیدگی خاصی برخوردار بود، در این فتنه حق و باطل در هم آمیخته شده بود و تمامی رسانه‌های خارجی نیز به صحنه آمدن بودند که به هر طریق ممکن این انقلاب را زمین بزنند، اما به فضل الهی با درایت رهبری و اتحاد ملت به ویژه جوانان آسیبی به این انقلاب نرسید.

وی ادامه داد: انقلاب مقدمه‌ای برای ایستادگی کشور در مقابل دشمنان اسلام و شیعه شد که نظام جمهوری اسلامی در منطقه و جهان نامدار شد.

معاون شهردار تهران گفت:حاج قاسم سلیمانی، این فرمانده بزرگ جمهوری اسلامی را به حرم تشبیه کرد و اعلام کرد که اگر به این حرم آسیب برسد به اسلام و شیعه آسیب می‌رسد و باید از این حرم محافظت کرد.

وی ادامه داد: ما دیدیم که چه فتنه‌هایی در منطقه و کشور‌های اسلامی روی داد که به فرمان رهبری و مجاهدت فرزندان انقلاب در مقابل این فتنه‌ها ایستادم.

توکلی زاده در پایان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: رهبری بار‌ها تاکید دارند که خرمشهر‌ها در راه است و باید مردم خود را در مقابل این فتنه و دشمنی‌ها آماده کنند تا آسیبی به نظام جمهوری اسلامی نرسد.

مراسم گرامیداشت یوم الله نهم دی با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران در تالار ایوان شمس در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.