المان "میدان ولایت" اردبیل همزمان با یوم‌الله ۹دی رونمایی شد

شهردار اردبیل گفت: المان میدان ولایت همزمان با نهم دی‌ماه با حضور مسئولان استانی رونمایی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  محمود صفری، شهردار اردبیل ظهر امروز در مراسم افتتاح از المان میدان ولایت در اردبیل گفت: المان میدان ولایت همزمان با روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت، نهم دی‌ماه، با حضور مسئولان استانی رونمایی و با حضور رضا قاسمیان، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل و سایر مسئولان دستگاه های اجرایی در معرض دید عموم قرار گرفت.

او ادامه داد: این المان نشان از بیعت امت با ولایت و تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و شهدا است.

صفری گفت: 9 دی روز تجلی قدرت خدا در برابر حیله و خدعه دشمنان اسلام و انقلاب بود که با بصیرت مردم شکست خورد و امروز شاهد آشکاری دسیسه‌های دشمنان بر علیه ملت ایران هستیم.

شهردار اردبیل ادامه داد: اتمام این پروژه همزمان با 9 دی ماه افتخار بزرگی برای مجموعه شهرداری است که پس از سال ها توانسیم نماد مناسبی برای این میدان تهیه و در معرض دید عموم قرار دهیم.

صفری گفت: تمام سعی و تلاش ما بر این است که حماسه پرعظمتی همچون 9 دی‌ماه را تا ابد در تاریخ ایران اسلامی ثبت و به یادگار نگهداریم و از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی صیانت و نگهداری کنیم.

انتهای پیام/ع

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.