تداوم طرح نذر قربانی/محموله یک هزار و ۲۰۰ بسته‌ای گوشت به استان کرمانشاه ارسال شد

در تداوم طرح نذر قربانی ،محموله یک هزار و ۲۰۰ بسته‌ای گوشت به استان کرمانشاه ارسال و به زودی توزیع می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حجت الاسلام کلات پور مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه گفت:در تداوم طرح نذر قربانی اول ماه قمری که توسط موسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می‌شود، محموله یک هزار و ۲۰۰ بسته‌ای گوشت به استان کرمانشاه ارسال شده که به زودی توزیع می‌شود.

او با بیان اینکه ذبح و بسته بندی گوشت گرم گوسفندی در شرایط کاملا بهداشتی و استاندارد به منظور رساندن نذورات مردمی در بهترین و با کیفیت‌ترین شکل به دست محرومان انجام شده است اظهار داشت:وزن هر یک از بسته‌های ارسالی یک کیلو و ۵۰۰ گرم و ارزش ریالی آن معادل ۳۰۰ تا ۳۵۰ هزار تومان می‌باشد.

به گفته مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه این محموله ویژه ماه جمادی الاول و ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) است، که این نوبت در میان مردم ساکن در مناطق محروم و حاشیه‌ای شهر کرمانشاه و شهر‌های سنقر و کرندغرب توزیع خواهد شد.

او اظهار داشت : نذورات قربانی اول ماه قمری که طی دو سال گذشته، در راستای رزمایش مواسات و همدلی و در قالب ۹ محموله با وزنی بیش از ۱۶ تن به استان کرمانشاه ارسال شده، به تناوب در نقاط مختلف کلان شهر کرمانشاه و شهرستان‌های تابعه توزیع شده است.

حجت الاسلام کلات پور گفت: تمام مراحل اعم از شناسایی و ثبت اسامی خانواده‌های عزتمند و آسیب دیده از کرونا در سامانه موسسه حضرت خدیجه (س)، توزیع و راستی آزمایی به منظور نظارت بر اجرای درست طرح و رسیدن نذورات به محرومین واقعی با نظارت موسسه و ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور صورت می‌گیرد.

همچنین از پیش بینی سامانه پیامکی به شماره ۲۰۰۰۰۳۰۳ در راستای ارتباط محرومین با خیرین و ثبت بازخورد از نحوه توزیع، سلامت و کیفیت بسته ها، تکریم محرومانِ بهره‌مند از این طرح و ارایه نظرات و دل نوشته‌های خانواده‌ها خبر داد.

او با دعوت از عموم مردم و خیرین استان برای مشارکت در این طرح، اضافه کرد: شماره کارت به نام موسسه حضرت خدیجه به شماره ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۵۶۶۶۶۶۶ و قسمت کمک‌های نقدی در وب سایت این موسسه به آدرس khadije.com به صورت ۲۴ ساعته و آنی جهت مشارکت در این طرح خیرخواهانه مهیا است.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.