مردم ایران هرگز فریب حیله‌ها و نیرنگ‌های دشمنان را نمی‌خورند

مراسم گرامیداشت حماسه ۹دی با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار بخش یزدان آباد در دفتر امام جمعه یزدان آباد برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام ایزدی یزدان آبادی امام جمعه یزدان آباد در آیین بزرگداشت ۹دی ضمن تشکر و تقدیر از همه مردم ومسئولین در این مراسم گفت: نهم دی روز تجلی بصیرت و رمز عبور از فتنه و روزی است که مردم با همه اقشار و احزاب لبیک گویان به فرمان امام خود بودند.

در ادامه حجت‌الاسلام شیخ محمد ایزدی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهرستان زرند گفت : روز نهم دی، روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می‌شناسند و هرگز فریب حیله‌ها و نیرنگ‌های آنان را نمی‌خورند.

او افزود: در این روز مردم ایران نشان دادند که با بصیرتند و در میان گرد و غباری که فتنه گران به پا کرده اند هرگز، نه راه را گم می‌کنند و نه دست از راهبر واقعی که همانا ولایت فقیه است، بر می‌دارند.

او افزود: در نهایت روز نهم دی روزی است که مردم مسلمان و انقلابی ایران نشان دادند که این جمله حضرت امام (ره) را که فرمودند: «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت تان آسیب نرسد» به خوبی در عمل به آن معتقد و پایبند هستند.

ایزدی تصریح کرد: نهم دی ماه ۱۳۸۸جشن بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی بود، ان شاءالله همیشه بر این ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس ایستاده و برای سربلندی نظام در تمام عرصه‌ها و سلامتی سکان دار انقلاب امام خامنه‌ای (مدظله العالی) استدعا داریم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.