جهاد دانشگاهی خوزستان موفق و پیشگام در تولید فیلتر

سازمان جهاد دانشگاهی توانسته بیش از ۱۵ نوع فیلتر شامل فیلتر هوا، سوخت، روغن و هیدرولیک را تولید و نیاز صنایع را تامین کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهدی پشم فروش عضو هیات علمی پژوهشکده تکنولوژی تولید جهاد دانشگاهی خوزستان امروز (۹ دی ماه) در حاشیه کارگاه آموزشی اصول فیلتراسیون که در نمایشگاه پژوهش و فناوری استان خوزستان برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی که از سوی سازمان جهاد دانشگاهی استان خوزستان برگزار شد، این است تا مراجعه کنندگان نسبت به مسائل تخصصی در خصوص فیلتراسیون آگاه شوند.

او افزود:  فیلتراسیون یک پروسه مکانیکی_فیزیکی است و سیستمی مهم و اجتناب ناپذیر در صنایع به شمار می‌آید که وجود آن در دستگاه‌ها الزامی است وا  ستقبال خوبی از این کارگاه شد.

پشم فروش گفت:  فیلتراسیون بازار بسیار خوبی در ایران دارد و با توجه به پتانسیل مصرفی آن در صنایع به ویژه نفت، گاز، پتروشیمی و حفاری، سازمان جهاد دانشگاهی با توجه به رسالت انقلابی و جهادی خود و در جهت منویات مقام معظم رهبری اقدام به راه اندازی واحد پژوهش و آرندی و تولید فیلتر‌های مورد نیاز صنعت کرده است.

 عضو هیات علمی پژوهشکده تکنولوژی تولید جهاد دانشگاهی خوزستان افزود: سازمان جهاد دانشگاهی توانسته بیش از ۱۵ نوع فیلتر شامل فیلتر هوا، سوخت، روغن و هیدرولیک را تولید و نیاز صنایع را تامین کند که با این اقدام مانع خروج ارز از کشور شده است.

او ادامه داد:  تاکنون بیش از ۷ هزار فیلتر، به صنایع نفت و حفاری فروخته شده است و با توجه به قرارداد‌هایی که وجود دارد در حال تامین نیاز سایر صنایع هستیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.