فعال بودن ۳۹ سامانه ثبت تخلف در استان قزوین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: ۴۶ سامانه ثبت تخلف در سطح راه‌های ارتباطی استان وجود دارد که ۳۹ مورد آن فعال است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به فعال بودن ۳۹ سامانه ثبت تخلف، گفت: با توجه به اینکه جاده‌های ارتباطی استان از پرترددترین راه‌های ارتباطی کشور محسوب می‌شود، تا پایان امسال تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات فعال استان با برنامه ریزی‌های به عمل آمده و تخصیص اعتبارات مورد نیاز به ۴۴ دستگاه افزایش خواهد یافت.

وی افزود: استان قزوین طبق بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته و با توجه به گستردگی راه‌های ارتباطی، نیازمند ۶۰ دستگاه دوربین ثبت تخلفات است.

حق لطفی اضافه کرد: هم اکنون ۲۸ دستگاه دوربین نظارتی در سطح راه‌های استان در حال بهره برداری است که تا پایان امسال یک دستگاه دیگر در تقاطع ضیاءآباد، واقع در آزادراه قزوین - زنجان راه اندازی خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یادآور شد: از ۷۲ نقطه حادثه خیز موجود در سطح جاده‌های ارتباطی استان طی سال‌های گذشته با تلاش‌های صورت گرفته، ۵۶ نقطه آن اصلاح شده و برای رفع ۱۶ نقطه حادثه خیز دیگر هم نیازمند ۳۳۰ میلیارد ریال اعتبار هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.