اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خوزستان

مسئول بسیج رسانه خوزستان گفت: آثار بسیار خوب و کیفی به جشنواره رسانه‌ای ابوذر راه پیدا کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بهمئی مسئول بسیج رسانه خوزستان گفت: رونمایی از پوستر جشنواره ابوذر با حضور سردار باقری برگزار شد و در مدت دو ماه توانستیم ۵۲۶ اثر ارسالی به جشنواره ارا داوری کنیم و داوران نخبه استان جشنواره رسانه‌ای را به سر انجام رساندند.

او افزود: جشنواره رسانه ابوذر خوزستان در ۱۱ محور و ۹ قالب برگزار شد که آثار بسیار خوب و کیفی به این جشنواره راه پیدا کردند.

جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد خوزستان گفت: در بحران‌های مختلف اصحاب رسانه به عنوان یک بازو و در پیشبرد امور استان مثل خشکسالی، سیل، کرونا و ... در کنار نظام و حاکمیت حضور داشتند و خدمات خوبی ارائه کردند خوش بختانه خانه مطبوعات هم در کنار بسیج رسانه در حال فعالیت است که قابل تقدیر است.

شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان گفت: وضعیتی که امروز فضای مجازی دارد وضعیت بی سابقه‌ای است هم جهش حرکتی رسانه بسیار سریع و تحولی است و هم اینکه ارتباطات را بسیار نزدیک کرده است ارتباط در همه حوزه‌های اجتماعی بویژه فرهنگی، اقتصادی حتی حوزه امنیتی را هم تحت تاثیر خود قرار داده است.

او اضافه کرد: اصحاب رسانه باید با تیزبینی اقبال دشمن را که در یک فرآیند و به یک حرکتی که ایجاد نا امیدی و اختلاف می‌کند یا مردم را به حوزه‌ای دیگر هدایت کند پیش قدم شده صحنه را دیده و تحلیل نماید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.