حاج قاسم تراز تمدن اسلامی و انقلابی

رئیس دانشکده علوم اجتماعی ارتباطات و مطالعات رسانه گفت: حاج قاسم طراز تمدن اسلامی و انقلابی است.

 

اکبر نصرالهی رییس دانشکده علوم اجتماعی ارتباطات و مطالعات رسانه دانشگاه آزاد تهران مرکز در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره اهمیت شناخت مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی شخصیت متمایز و متفاوتی داشتند و نه تنها تراز تمدن انقلاب اسلامی بلکه ایشان تراز تمدن اسلامی است و از ویژگی های بارز حاج قاسم می توان به اخلاص، جسارت، شجاعت، انقلابی گری، ولایت مداری و در عین حال دیپلمات بودن را نام برد. ما باید این ابعاد زندگی و شخصیت حاج قاسم را به مردم و بخصوص جوانان بشناسانیم.

او ادامه داد: حاج قاسم مدیر بحران و دشمن شناس همچنین زمان شناس بودند و اگر امروز امنیت داریم این امنیت برگرفته از نوع شخصیت و نگاه حاج قاسم سلیمانی است.  آمریکا فکر می کرد با ترور فیزیکی حاج قاسم می تواند مکتب او را از بین ببرد و رسانه ها وظیفه دارند مکتب شهید حاج قاسم و ابعاد مختلف زندگی و شخصیت وی را تبیین کنند.

او بیان کرد: حاج قاسم در بحران های داخلی و خارجی توانست به خوبی مدیریت راهبردی پیشگیرانه و بازدارندگی داشته باشد و‌ جلوی پیشروی و تعدی داعش را به خوبی گرفت. ما باید جبهه مقاومت رسانه ای را ایجاد کنیم. آمریکا تصور می کرد که با ترور حاج قاسم می تواند مکتب او را از بین ببرد که در واقع می بینیم که این طور اصلا نبوده و رسانه ها باید درجهت شناسایی مکتب حاج قاسم کارهای خوبی را انجام دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۵ ۰۹ دی ۱۴۰۰
بدانیم

راه این روح پاک به زودی زود جهانی خواهد شد...
( که تا آخرین نفس راهت را ادامه خواهیم داد ، ای شهید.. )

روح پاک تمام شهدایمان
صلوات
آخرین اخبار