شهردار تهران مطرح کرد؛

تفاوت سبک مدیریتی شهید سلیمانی، برای کنترل منطقه

زاکانی درباره تفاوت سبک مدیریتی شهید سلیمانی، برای کنترل منطقه توضیحاتی داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا زاکانی شهردار تهران در همایش علمی پژوهشی مکتب حاج قاسم، دانشگاه و رسانه که با حضور برخی مسئولان لشکری و کشور برگزار شد گفت: یکی از سخنرانی‌های ویژه رهبر انقلاب که بسیار جدی مطرح شد، پیرامون خواص و عوام بود.

شهردار تهران افزود: در هر جامعه گروهی خواص هستند و گروهی دیگر باطل؛ آن دسته خواص جامعه ۳ ویژگی داشتند و فاصله بین شهدای کربلا با توابین بی نهایت است.

او با بیان اینکه حاج قاسم ۳ ویژگی را در خود جمع کرده بود و ایشان از قابلیت یک الگو و راهبری نسل جوان برخوردار است گفت: در حقیقت حاج قاسم با جنس مدیریت خود، هم اثربخشی و هم کارایی داشت.

شهردار تهران افزود: بی شک نقش حاج قاسم بسیار ممتاز است و نه تنها خصوصیات‌های این انسان، بلکه نوع مدیریت او را باید الگو قرار دهیم، چراکه با نداشته‌های خود صحنه را متحول کرد و این موضوع برای ما مهم است.

او با بیان اینکه حاج قاسم عبد ساده خدا بود گفت: حاصل کاری که توسط کشور‌های دیگر من جمله آمریکا از سال ۸۹ در منطقه رخ داد را قاسم برهم زد و ماحصل آن این شد که راهی برای آمریکا، جز خروج از منطقه نیست.

زاکانی با اشاره به ویژگی‌های مدیریت حاج قاسم بیان کرد: واقع بینی در مدیریت حاج قاسم اولین مشخصه مدیریتی و فهم دقیق آن از صحنه و قابلیت‌ها ویژگی مهم بعدی بود.

شهردار تهران افزود: حاصل کار او را در سایر کشور‌های منطقه مانند فلسطین و لبنان می‌توان مشاهده کرد و او همیشه در نقطه‌ای می‌ایستاد که دیگران را فرا می‌خواند.

او با بیان اینکه حاج قاسم در هر میدانی، میدان داری می‌کرد افزود: ویژگی دیگر مدیریتی او بهره گیری از عنصر عشق و علاقه در مدیریت بود و همین امر باعث می‌شد تا نیروهایش برای فرمانده خود جان دهند و سبک مدیریتی جدید را از خود بر جای گذاشت.

زاکانی بیان کرد: نیروی قدس قبل از حاج قاسم، با نیروی قدس بعد از حاج قاسم بسیار تفاوت دارد و همین سبک مدیریتی معادلات منطقه را برهم زد. حاج قاسم ناملایمت‌های بسیاری دید، اما با صبری که داشت دچار فرسودگی نشد و با توجه به حرف‌های نادرستی که می‌شنید، از کار خود کوتاه نیامد.

او گفت: جنس مدیریت او در اوج صلابت، همراه با عشق و محبت در اوج صحنه بود و زیست عارفانه و شجاعانه‌ای را از خود بر جای گذاشت. باید قدر انقلاب را بدانیم و سردار سلیمانی برای ما یک الگوی از یاد نرفتنی است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار