برگزاری کرسی آزاداندیشی «طرح حکمت» در همدان

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد همدان گفت: این جلسه در ۱۱ دی‌ماه با حضور دو گروه از دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،فاطمه عزیزی هرمز معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد همدان از برگزاری جلسه کرسی‌های آزاداندیشی استادان و دانشجویان با عنوان «طرح حکمت» در همدان خبر داد و اظهار داشت: این کرسی به منظور اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و با هدف راه‌اندازی کرسی‌های مناظره در سطح دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

او افزود: این جلسه با حضور دو تیم از دانشجویان، گروهی از دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا و گروه دیگر از دانشگاه آزاد اسلامی همدان با موضوع بررسی موضوع خط مشی جمهوری اسلامی در آموزش عالی و با محوریت «خصوصی‌سازی نظام آموزش عالی در ایران معایب و مزایا» برگزار می‌شود.

عزیزی بیان کرد: کمیل سرمدی، دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا و مسئول قرارگاه مقابله با کرونا به‌عنوان موافق موضوع مطرح شده و فؤاد بیگلری، دانشجوی رشته حسابداری دانشگاه آزاد و مسئول تشکل عماد در این مناظره به‌عنوان مخالف خصوصی‌سازی به ایراد نظر خواهند پرداخت.

او با اشاره به اینکه این جلسه کرسی آزاداندیشی، ۱۱ دی‌ماه، ساعت ۱۵ در سالن اجتماعات مرحوم کاظمی آشتیانی جهاددانشگاهی همدان برگزار می‌شود، گفت: علاقه‌مندان برای حضور در این کرسی می‌توانند به‌صورت حضوری و یا از طریق لایو اینستاگرام به آدرس fjd_hmd @ مراجعه کرده و در این مراسم شرکت کنند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی همدان با اشاره به اینکه دانشجویان در این کرسی به‌صورت آزاد، نظام‌مند، منطقی و عالمانه به اظهارنظر، تبادل آراء و گفتگو در موضوع می‌پردازند، یادآور شد: امکان پرسش و پاسخ برای دانشجویان حاضر در سالن و یا بستر فضای مجازی نیز وجود دارد.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.