روز‌های خوب ذوب‌آهن هم فرا می‌رسد

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: از هواداران می‌خواهم صبور باشند، تیم ما خوب بازی می‌کند و مطمئنا روز‌های خوب برای ما هم فرا می‌رسد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان پیش از دیدار تیمش مقابل تراکتور در تبریز گفت: خاطرات خوبی در تبریز با تیم گسترش‌فولاد دارم و از اینکه با ذوب‌آهن به این شهر سفر می‌کنم خوشحال هستم، مردم تبریز خونگرم و مهمان‌نواز هستند.

وی گفت: طبیعتا باتوجه به شکست هر دو تیم در هفته گذشته سه امتیاز این دیدار هدف هر دو تیم از این مسابقه به‌شمار می‌رود و امتیاز این بازی بسیار اهمیت دارد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: با وجود اینکه نمایش خیلی‌خوبی در برابر پرسپولیس انجام دادیم، اما نتوانستیم در آن دیدار به امتیازی برسیم، شرایط را کاملا درک می‌کنم و به‌همین دلیل هم از نظر روحی و هم از نظر فنی بچه‌ها را آماده دیدار مقابل تراکتور کرده‌ایم.

تارتار گفت: این بازی برای بازیکنانم متفاوت خواهد بود، انگیزه‌ای که در بچه‌ها می‌بینم من را به آینده امیدوار می‌کند.

وی گفت: امیدوارم با تمرکز بالا و یک نمایش خوب سه امتیاز مسابقه را از تبریز به اصفهان بیاوریم.

سرمربی باتجربه گاندو‌ها گفت: مصدوم و محرومی برای این دیدار خوشبختانه نداریم، همه بچه‌ها آماده هستند، صدقی یک آسیب‌دیدگی جزئی دارد که آن هم تا قبل از بازی برطرف خواهد شد.

تارتار گفت: هوادارانمان از نتایجی که به‌دست آورده‌ایم راضی نیستند، من این حق را به هواداران می‌دهم، هرچند در سال‌های گذشته هم ذوب‌آهن شرایط بدی سپری کرده، اما از ما انتظارات بیشتری می‌رود، از تمامی هواداران می‌خواهم صبور باشند، وقتی یک تیم نمایش خوبی ارائه می‌کند جای نگرانی وجود ندارد.

وی گفت: مطمئنم ورق برمی‌گردد و این را در دیدار فردا مقابل تراکتور نشان می‌دهیم و بچه‌هایمان ثابت می‌کنند توانایی انجام هرکاری را دارند، روز‌های خوب برای ما هم می‌رسد.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.