جزئیات مسابقه بزرگ "قهرمان من" اعلام شد

مسئول سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد از آغاز مسابقه بزرگ قهرمان من به مناسبت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی در استان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرگرد پاسدار فخرالدین رضایی مسئول سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مسابقه بزرگ قهرمان من که با مشارکت اقشار بسیج استان و با محورهای مختلفی برگزار می شود گفت: با توجه به محبوبیت بی نظیر شهید حاج قاسم سلیمانی در جامعه و الگو بودن تمامی رفتار و سکنات ایشان در جامعه، تصمیم گرفتیم در دومین سالگرد شهادت این قهرمان بزرگ ملی، این مسابقه را برگزار کنیم.

او افزود: علاقه مندان از امروز سه شنبه،هفتم دی ماه تا ۲۰ دی ۱۴۰۰ فرصت دارند در این مسابقه شرکت کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان با اشاره به قالب های این مسابقه بیان کرد: ارسال عکس سردار شهید سلیمانی در منزل یا محل کار، ارسال عکس از مراسمات بزرگداشت شهید سلیمانی در مناطق مختلف استان(از زمان شهادت تا مراسم سالگرد و دومین سالگرد)، ارسال بهترین و کوتاه ترین جمله مفهومی (بهترین تیتر) خطاب به سردار قاسم سلیمانی، عکس نوشته، کلیپ، پوستر، پادکست، پویانمایی، استوری و درج وضعیت در شبکه های اجتماعی از قالب های این مسابقه هستند.

رضایی بیان کرد: بخش ویژه ای نیز برای اصحاب رسانه، خبرنگاران و صاحبان قلم کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی شده که شامل انتشار یادداشت، گزارش تصویری، مصاحبه، خبر و بهترین تیترها در رسانه های استان است.

او گفت: برای ارسال آثار به مسابقه، ابتدا می بایست محتوای تولیدی در شبکه های اجتماعی(حداقل در یکی از کانال یا گروه های ایتا،روبیکا، واتساپ،سروش، اینستاگرام و تلگرام) با هشتگ HERO# یا#سفیر_عشق منتشر شوند و یا این که در یکی از رسانه های دارای مجوز استان(پایگاه های خبری، خبرگزاری ها و مطبوعات) انتشار یابند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بیان کرد: نحوه ارسال آثار به این شکل است که آثار، لینک و عکس انتشار  آن در فضای مجازی یا رسانه ها به شماره۰۹۱۷۰۲۳۷۲۴۲ در واتساپ ارسال شوند. 

رضایی ادامه داد: مهلت شرکت در مسابقه ۲۰ دی بوده و به ۴۰ اثر برگزیده جایزه اهدا می شود.

او در پایان با تشکر از مشارکت اقشار تخصصی بسیج در این مسابقه گفت: سازمان های فرهنگی خانواده و بسیج های فرهنگیان، دانش آموزی، ادارات و کارمندان، مداحان، هنرمندان، حقوقدانان، مهندسین عمران و معماری، مهندسین صنعت و معدن، جامعه زنان، کارگران، طلاب و روحانیون، اساتید اصناف، معاونت علمی پژوهشی، مهندسین کشاورزی، پیشکسوتان، جامعه پزشکی، فضای مجازی بسیج و ستاد کنگره شهدا سپاه فتح استان در برگزاری این مسابقه مشارکت دارند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.