پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامّتان تا ۲۴ دی ماه تمدید شد

مهلت شرکت در پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامّتان با توجه به استقبال اعضای کانون‌های مساجد کشور تا ۲۴ دی ماه تمدید شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمیدرضا ناهیدی‌فرد مسئول کانون فرهنگی و هنری مساجد استان همدان گفت: مهلت شرکت در پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامّتان که در ۱۰ رشته از ۱۲ آبان ماه سال جاری آغاز شده بود تا ۲۴ دی ماه تمدید شد.

او  افزود: پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامّتان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبری، قرائت نماز، استعدادیابی، در گروه‌های سنی زیر ۷ سال، ۷ سال تا ۱۶ سال، ۱۶ تا ۳۰ برگزار می‌شود.

مسئول کانون فرهنگی و هنری مساجد استان همدان تصریح کرد: پانزدهمین دوره این مسابقات با استفاده از نقطه نظرات ارزشمند فعالان قرآنی در سراسر ایران اسلامی طرح ریزی شده و از جمله ویژگی‌های این دوره از مسابقات می‌توان به اضافه شدن بخش استعدادیابی ویژه کودکان زیر ۷ سال و نوجوانان و همچنین ایجاد پیوند میان جلسات سنتی قرآن کریم مساجد و مسابقات قرآنی مدهامّتان اشاره کرد.

ناهیدی فر گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سامانه بچه‌های مسجد به نشانی https://bachehayemasjed.ir/ مراجعه و یا به ستاد‌های هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور مراجعه کنند.

«مدهامّتان» به معنای (دو باغ خرم و سبز) نام بزرگترین رویداد قرآنی بچه‌های مسجد است.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
خواهش میکنم مجددا مهلت شرکت در مسابقه رو تمدید کنید
من و دوستام از ثبت نام جاموندیم