بارش های پراکنده در هرمزگان

امروز در برخی نقاط هرمزگان بارش های پراکنده رخ می دهد.

ه گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،مجتبی حمزه نژاد کارشناس هواشناسی هرمزگان گفت:پیش بینی گذر ابر برروی آسمان هرمزگان برای امروز  که با گذر امواج ناپایدار تراز میانی جو، وقوع رگبار پراکنده باران گاه رعد و برق در برخی نقاط دور از انتظار نیست.

مجتبی حمزه نژاد افزود: از ساعات صبح تا ظهر  امروز سه شنبه، افزایش باد‌های شمال شرقی برروی مناطق شرقی و مرکزی استان و تنگه هرمز پیش بینی می‌شود و آب‌های تنگه هرمز متلاطم است که توصیه می‌شود تردد شناور‌ها بویژه سبک و صیادی در تنگه هرمز با احتیاط صورت گیرد.
او گفت: فعالیت سامانه بارشی فعالی از چهارشنبه ۸ دی تا دوشنبه ۱۳ دی در غالب نقاط کشور و استان هرمزگان پیش بینی می‌شود که اوج فعالیت آن از بعد از ظهر جمعه تا دوشنبه خواهد بود و حجم بارش طی روز‌های یاد شده قابل ملاحظه خواهد بود و سبب آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها می‌شود.

حمزه نژاد افزود: بارش‌های این سامانه همراه با تند باد لحظه ای، رعد و برق و تگرگ پیش بینی می‌شود و دریا نیز در این مدت نسبتاً است که توصیه می‌شود از تردد‌های غیر ضرور، صعود به ارتفاعات و دریاروی خودداری گردد و تمهیدات لازم اندیشیده شود.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.