کم‌فروشی و عرضه خارج از شبکه در صدر تخلفات نانوایان مهابادی

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: کم فروشی و عرضه خارج از شبکه نانوایان خط قرمز بازرسان این اداره است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، محمد جهین رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: اهم تخلفات مکشوفه نانوایی‌ها در ۹ ماهه امسال مربوط به کم فروشی و عرضه خارج از شبکه بوده است.

جهین گفت: نانوایان در صورت تکرار تخلفات ، سهمیه آرد آن‌ها برای همیشه قطع و امتیاز آن‌ها به واحد‌های متقاضی اهدا خواهد شد.

وی گفت: تعدادی از نانوایی‌های غیرفعال و یا نیمه‌فعال، سهمیه آرد یارانه‌ای خود را به نانوایی‌های آزادپز می‌فروشند که این امر تخلف محسوب می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گفت: یکی از مواردی که در بازرسی‌ها مردم از آن گلایه دارند کاهش کیفیت خمیر و کیفیت آرد است که برای بهبود این وضعیت باید بیشتر تلاش کرد.

جهین گفت: همچنین با نانوایانی که مطابق دستورالعمل‌های بهداشتی رفتار نکنند، به شدت برخورد خواهد شد.

وی گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف از قبیل کم فروشی، گران فروشی، رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی و ساعت کاری و جابجایی مشکوک آرد می‌توانند آن را از طریق تلفن ۱۲۴ ستاد خبری اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد اطلاع دهند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سیا
۰۵:۳۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
ایشون(اقای جهین)احتمالا قصدمزاح داشتند اگرنه ۱۲۴ که فقط یه افسانه است
بنده شخصا بعداز چندروز رفت وآمد به نانوایی،بالاخره موفق به دیدار این سفیدپوشان زحمت کش شدم،اما افسوس که بازهم،نان تمام شده بود،لذا جهت تماس با ۱۲۴ از ساعت یازده وده دقیقه صبح الی ۱۲ ظهر طول کشیدتا دست آخر نوبت مان شد.
زهی خیال باطل،خانم اپراتور نوبت نمی داد دوکلمه هم ماحرف بزنیم.هرکاری کردیم متوجه نشد که نشد.
دیروز هم برای برش وامها درختان محله فرهنگیان که اخیرا تبدیل به امری رایج شده،تماس گرفتیم اما انگاراپراتور مارو شناخت،نوبت هفتم رو بماداد بعداز نیم ساعت صبوری ماوتشکر می کنیم تشکر می کنیم ایشون تماس قطع شد.