معدوم سازی ۴۲ تُن تخم مرغ مایع غیربهداشتی در مشهد

۴۲تُن تخم مرغ مایع غیربهداشتی و تاریخ مصرف گذشته در مشهد معدوم شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمود جوادی نژاد رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد گفت: ۴۲ تُن تخم مرغ مایع غیربهداشتی و تاریخ مصرف گذشته در مشهد معدوم شد.

رئیس شبکه دامپزشکی مشهد گفت: در پی گزارش‌های رسیده از طریق معدوم سازی ۴۲ تن تخم مرغ مایع غیر بهداشتی در مشهد مرکز بهداشت مشهد مبنی بر وجود نزدیک به ۲۰۰ تُن تخم مرغ مایع در ۲سردخانه، کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی این شبکه با عزیمت به سردخانه‌های یادشده این محموله را بررسی کردند.

وی گفت: پس از انجام آزمایش‌های تشخیصی لازم مقدار ۴۲ تُن از این تخم مرغ‌ها به دلیل انقضاء تاریخ مصرف و عدم امکان استفاده در مصارف صنعتی و دامی از چرخه تولید خارج شد.

جوادی نژاد گفت: این تخم مرغ‌ها با هماهنگی محیط زیست و پس از اخذ مجوز قضایی در محل دفن پسماند‌های شهری مشهد معدوم و دفن بهداشتی شد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد گفت: بازرسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی مشهد با مراجعه به تمامی مراکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی و انجام نمونه برداری و آزمایش تخصصی لازم امنیت غذایی شهروندان را از مزرعه تا سفره پایش می‌کنند.

 

انتهای پیام//س.ع

برچسب ها: تخم مرغ ، معدوم سازی ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.