مقام سابق صهیونیست:

حمله نظامی به ایران مثل کوبیدن سر به دیوار است

وزیر پیشین دادگستری رژیم صهیونیستی حمله نظامی به ایران را به کوبیدن سر به دیوار تشبیه کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، دانیل فریدمن، وزیر پیشین دادگستری رژیم صهیونیستی گفت حمله نظامی به ایران مثل کوبیدن سر به دیوار است.

فریدمن در توئیتی نوشت: تل آویو آمادگی آن را ندارد تا روزانه بیش از هزار موشک از مناطق مختلف به اسرائیل شلیک شود. حمله نظامی به ایران مثل کوبیدن سر به دیوار است. بهتر است همچنان سر خود را در خاک فرو کند.

وی افزود: خودم ترجیح می‌دهم شرایط به همین منوال باقی بماند و کاری انجام نشود، برای آنکه تا به الان منتظر بوده و بهتر است که از این پس هم اتفاقات را نادیده بگیرد.

این اظهارات پس از برگزاری رزمایش نظامی اخیر ایران منتشر شد.

نیرو‌های نظامی ایران در رزمایش پیامبر اعظم ۱۷ در جنوب ایران حمله به تاسیسات هسته‌ای دیمونا را شبیه‌سازی کردند. در این رزمایش ماکت تاسیسات هسته‌ای دیمونا موشک باران شد. این حمله که از زوایای مختلف تصویربرداری شد، دقت بالای موشک‌های ایرانی را بار دیگر به رخ دشمنان کشید. رزمایش نظامی ایران پاسخی قاطع به تهدیدات متعدد سران صهیونیستی طی هفته‌های اخیر است. مقامات این رژیم در چارچوب جنگ روانی، از حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران می‌گویند. ایران در این حمله ثابت کرد که پاسخ به هرگونه تجاوز اسرائیل سخت خواهد بود.

صهیونیست‌ها با شروع دور جدید مذاکرات ایران با ۴+۱ در وین به تکاپو افتاده و بار‌ها از زمان شروع این مذاکرات ادعا کرده‌اند آمادگی حمله نظامی به تاسیسات هسته‌ای کشورمان را دارند. در مقابل رسانه‌های این رژیم اعلام کردند تهدید‌های مقامات صهیونیست تو خالی بوده و تل‌آویو سعی دارد با این تهدیدات آمریکا را بترساند.

اواخر هفته گذشته روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» فاش کرد میان مقامات آمریکا و رژیم صهیونیستی بر سر مذاکرات اختلافات زیادی وجود دارد و واشنگتن تل‌آویو را مقصر ضرری می‌داند که از خروج برجام شامل حال آمریکا شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۶:۳۶ ۰۶ دی ۱۴۰۰
حمله نظامی صهیونیستها و همپیمانانشون به ایران مثل کوبیدن سر به دیوار همراه با یه اوردنگی و یه پس گردنی محکم و یه تو دهنی محکم و نهایتن غش کردن و توی کما رفتن و ریق رحمت خانم رو سر کشیدن و به زباله دان تاریخ بشریت افتادنتان است . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۰۶ دی ۱۴۰۰
فعلا دارن بررسی میکنن چطور جلوی انتقام ما رو بگیرن
آخرین اخبار