بهره مندی بیش از ۱۷ هزار اردبیلی از دوره‌های آموزشی هلال احمر

معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: بیش از ۱۷ هزار فراگیر در سطح استان از دوره‌های آموزشی هلال احمر بهره‌مند شده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نصراله باقری، معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: ۵۶۸ دوره آموزشی در ۹ ماهه نخست امسال با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار و ۱۷ هزار و ۸۵۹ فراگیر از این دوره‌های آموزشی بهره‌مند شده اند.

او ادامه داد: ۲۲۹ دوره کمک‌های اولیه و پایه داوطلبی با حضور ۳ هزار و ۳۵۹ فراگیر، ۳۴ دوره عمومی امداد و نجات با حضور ۶۰۴ فراگیر از جمله برنامه‌های آموزشی می‌باشد.

معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه ۱۵۸ دوره آموزشی آمادگی در برابر مخاطرات و خانه‌های هلال با حضور ۳ هزار و ۵۲۱ فراگیر انجام گرفته ادامه داد: ۹ هزار و ۸۸۶ فراکیر در ۱۲۸ دوره آموزشی در مراکز آموزش نظامی و ۴۸۹ فراگیر دیگر نیز در ۱۹ دوره آموزشی تخصصی بهره‌مند شده اند.

باقری گفت: دوره‌های آموزشی جمعیت هلال احمر به صورت مستمر ادامه دارد و هر بخشی اعلام کند ما آمادگی لازم جهت برگزاری دوره‌های آموزشی را داریم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.