مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان:

حمایت از تولید و اشتغال اولویت مهم دولت سیزدهم است

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: حمایت از تولید و اشتغال و توجه به ظرفیت‌های هر منطقه با هدف رفع مشکلات و تامین نیاز‌های مردم از اولویت‌های مهم دولت سیزدهم است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مجتبی شجاعی مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان در حاشیه بازدید از واحد‌های تولیدی، صنعتی، توزیعی و خدماتی خاش گفت: در این شهرستان واحد‌های مهم تولیدی و صنعتی و خدماتی و توزیعی مانند کارخانه‌های سیمان، آرد، پاکشیر، کبک و بلدرچین، واحد‌های پرشمار مرغداری، تولیدی دام سبک و سنگین و کشتارگاه صنعتی طیور، کوره‌های آجرپزی و ... فعال هستند.

وی گفت: نگاه دولت و شخص آقای استاندار در سیستان و بلوچستان اهمیت دادن به تولیدات داخلی و توجه به نیاز‌های مردم و تلاش برای تحقق شعار سال و اجرای منویات رهبری بوده بنابراین همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها باید به همین سمت حرکت کنند.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: در سال‌های اخیر اقدامات مهمی در جهت رونق دادن به صنعت و تولید و اشتغال در این منطقه انجام شده و واحد‌های مختلفی نیز فعال شده‌اند، اما با مشکلاتی مواجه بودند که از نزدیک و بازدید و بررسی میدانی تلاش شد که برای حل مشکلات این واحد‌ها تصمیم‌گیری شود و ان شاءالله در سطح استانی نیز به این موضوعات رسیدگی می‌شود.

وی گفت: در بحث تامین و توزیع عادلانه گاز، گوشت مرغ، آرد و سیمان و ... تلاش می‌کنیم که به مطالبات به حق مردمی پاسخ بدهیم و دغدغه‌های عزیزان باید با نظارت‌های دقیق و انجام کار‌های کارشناسی شده رفع شود.

خاش در ۱۸۵ کیلومتری جنوب زاهدان - مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار