شهروند خبرنگار هرمزگان؛

آبشاری متفاوت با دالان‌هایی پیچ در پیچ + فیلم

به تماشای فیلم ارسالی از شهروند خبرنگار ما از تنگه و آبشار روستای باغویه در استان هرمزگان بنشینید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در جنوب کشورمان روستای کوچک و دیدنی وجود دارد که گردشگران زیادی را مجذوب خود کرده است. این روستا باغویه نام دارد که در شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان واقع شده و اطراف این روستا را زمین‌های وسیع کشت گندم و جو در کنار انبوه نخلستان‌ها تشکیل داده است.
در این روستا یک چشمه آب شیرین و قنات‌های متعددی وجود دارد، اما بر سر زبان بودن این روستا وجود تنگه ای است که در میان ارتفاعات سفید رنگ است.
ورودی تنگه درست در مقابل روستا قرار دارد پیچ و خم نخستین کوه را که پشت سر بگذارید جریان آب شیرین را در میان شکاف کوه خواهید دید، بعد از طی کردن مسیر پیچ و خم از میان نخل ها و صخره‌هایی با شکل و شمایل عجیب که حاصل فرسایش آب است در نهایت به آبشاری زیبا در انتهای تنگه خواهید رسید که چند برکه کوچک و بزرگ در زیر آن شکل گرفته است.

شهروند خبرنگار ما فیلمی از این تنگه را ارسال کرده است که مشاهده می کنید.

 

منبع: شهاب دودمان - هرمزگان


بیشتر بخوانید:

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ص شش
۲۳:۳۲ ۱۷ مهر ۱۴۰۲
کاش منم یه درآمد خوبی داشتم که میتونستم بچه هام وببرم کل ایران وبگردونم چقدر حیف که کشورم طبیعتی مثل بهشت داره ولی یکی مثل من وامثال کم درآمدی مثل من از نزدیک ندیدنشون ?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۰۵ دی ۱۴۰۰
ابشارهای متفاوت با دالان های پیچ در پیچ چ جالب در استان هرمزگان ما هنوز اینجا هارو ندیدیم چون بلد نیستیم اگاهی نداریم که بریم ببینیم
آخرین اخبار